• Anonym (miss)

Träffa en amerikan?

Jag skulle gärna vilja träffa en amerikan, tyvärr har jag inte möjligheten att åka till USA på väldigt länge så det alternativet att träffa en känns avlägset.
    Undrar om ni vet någon dejtingsajt där man kan träffa killar från usa?
    Eller nått annat sätt?

• Svar på tråden Träffa en amerikan?
  • Anonym (USAbosatt)
    jonna08 skrev 2010-11-18 22:46:15 följande:
    Men testa vanliga forum från USA? Olika intresseforum så kanske du med tiden hittar din amerikan?
    Ja, det tycker jag också är ett bra tips!  Glad
  • jonna08
    Anonym (USAbosatt) skrev 2010-11-19 00:29:50 följande:
    Det är väl inget fel att fråga ts om det är någon speciell typ av amerikan hon letar efter?  Vad har det med saken att göra var jag träffade min man?  Jag förstår inte riktigt ditt inlägg faktiskt. 
    Förstod väl heller inte ditt, ena, svar till TS? Först lät det så nedsättande, med fet plånbok och det, för att sedan läsa om stora bakdelar och stora bröst. Lite ekivokt där, bara?
    Ingen är så blind som genomsnittsmedlemmen på Familjeliv
  • Hannaliten
    jonna08 skrev 2010-11-18 23:16:50 följande:
    Så då blir det en "viss skillnad", då? Ja, mot för vad TS vill ha och du svarar TS med, menar jag?
    Jag citerar dig: "Äldre med tjock plånbok eller ung och snygg?"
    Skrattande
    Eller var just din amerikan fattig i Sverige? Och gammal och ful, eller hur var det nu? Haha!
    Vad har storleken på plånboken med nåt att göra?
  • Anonym (;))

Åh, jag älskar amerikanska män!
     Jag har varit med några stycken från usa, en från North Carolina, en från Texas, en från Idaho och slutligen en från New York. North Carolina grabben var favoriten...
    Jag mötte de flesta av dessa på kreta i staden Chania. Dem har nämligen sina fästen för The Navy (sjömän osv) samt många millitärer åker också dit samt amerikanska män som åker och hjälper till i fattiga länder som volontärer. Vet inte riktigt varför dem är på just kreta men ja, jag tycker i alla fall det är riktigt nice.

Åk isf till Chania i april, maj då är där flest. Riktigt fina män ;) Inledde ett förhållande med han från North Carolina, var tillsammans i 1 år men det blev för jobbigt med distansen...

• Anonym (;))

Alla som klagar på "ööhh.. väljer efter nationalitet osv" Ursäkta? Hade det varit en tråd om t.ex. thailändska män eller lationos så hade ingen reagerat.

Alla har väl sina tycken och smak på män...

• Anonym (USAbosatt)
    jonna08 skrev 2010-11-19 00:59:08 följande:
    Förstod väl heller inte ditt, ena, svar till TS? Först lät det så nedsättande, med fet plånbok och det, för att sedan läsa om stora bakdelar och stora bröst. Lite ekivokt där, bara?
    Jag skrev "För mig funkade det även om de inte är jättestora." så det var nog någon annan som nämnde stora bröst ifrån början. 
  • Anonym (USAbosatt)
    Anonym (;)) skrev 2010-11-19 01:15:51 följande:
    Alla som klagar på "ööhh.. väljer efter nationalitet osv" Ursäkta? Hade det varit en tråd om t.ex. thailändska män eller lationos så hade ingen reagerat.

Alla har väl sina tycken och smak på män...
    Nej, där håller jag med.  Vem reagerar på svenska män som gillar thailändska kvinnor?
  • Anonym (USAbosatt)
    Anonym (fru) skrev 2010-11-18 21:15:58 följande:
    Lite inspererad av "svenska hollywoodfruar" kanske?
    Många verkar sammankoppla med fet plånbok, men det är ju många amerikaner som inte har det så bra nuförtiden.
  • Anonym (USAbosatt)
    southernbelle skrev 2010-11-18 23:01:38 följande:
    Sen stack jag till Italien och pluggade och träffade massor av internationella studenter och jag tyckte av nån anledning att dom Amerikanska killarna var roligare än andra killar.
    Jag tycker också att amerikanska killar är roligare än andra killar så visst är det lite olika med nationaliteterna. 
  • Anonym (USAbosatt)
    Anonym (;)) skrev 2010-11-19 01:11:40 följande:
    Åh, jag älskar amerikanska män!
     Jag har varit med några stycken från usa, en från North Carolina, en från Texas, en från Idaho och slutligen en från New York. North Carolina grabben var favoriten...
    Jag mötte de flesta av dessa på kreta i staden Chania. Dem har nämligen sina fästen för The Navy (sjömän osv) samt många millitärer åker också dit samt amerikanska män som åker och hjälper till i fattiga länder som volontärer. Vet inte riktigt varför dem är på just kreta men ja, jag tycker i alla fall det är riktigt nice.

Åk isf till Chania i april, maj då är där flest. Riktigt fina män ;) Inledde ett förhållande med han från North Carolina, var tillsammans i 1 år men det blev för jobbigt med distansen...
    Det är ju ett bra tips!  Glad  Oftast billigare med en tur till Kreta än en tur till USA!  Glad
Svar på tråden Träffa en amerikan?