• Anonym (miss)

Träffa en amerikan?

Jag skulle gärna vilja träffa en amerikan, tyvärr har jag inte möjligheten att åka till USA på väldigt länge så det alternativet att träffa en känns avlägset.
    Undrar om ni vet någon dejtingsajt där man kan träffa killar från usa?
    Eller nått annat sätt?

• Svar på tråden Träffa en amerikan?
  • Anonym (USAbosatt)
    jonna08 skrev 2010-11-19 01:56:45 följande:
    Men i inlägg 44 och 47 var du synnerligen utseendefixerad och det på ett sätt som endast gick att tolka som att så fick du själv din "Amerikan" på kroken, medan du ansåg det vara förkastligt av TS att ens försöka få en "Amerikan" överhuvudtaget??
    Då får du ta och fråga de som skrev inlägg # 43 och # 45 också för de är också utseendefixerade.  Men jag kan inte se att någon har skrivit att det skulle vara förkastligt av TS att försöka få en amerikan på kroken så där har du nog tolkat lite fel.  I alla fall har det aldrig varit min avsikt.
  • Hannaliten
    Anonym (USAbosatt) skrev 2010-11-19 02:10:50 följande:
    Ja, hellre än man som kan fixa trasiga saker, hjälpa till med läxor och underhålla barnen än en som nästan aldrig är hemma och kommer hem med några smycken eller rosor ibland...
    Sen om han gör allt det där plus smycken och blommor så är det bara plus i kanten ju! :)
  • Anonym (USAbosatt)
    Anonym skrev 2010-11-19 02:14:51 följande:
    Fanns det nån dejtingsida? ;)
    Flera har nämnts.  Ska kolla tillbaka...
  • Anonym (USAbosatt)
    Hannaliten skrev 2010-11-19 02:16:54 följande:
    Sen om han gör allt det där plus smycken och blommor så är det bara plus i kanten ju! :)
    Jomenvisst.  Flört
  • Anonym (USAbosatt)
    Bebiboo skrev 2010-11-18 23:29:32 följande:
    Match.com och eharmony.com är nog de två största dating sidorna här i USA. Jag vet dock inte om man kan bli medlem om man bor utanför USA, men det är kanske värt ett försök?
    Här nämns två sidor!
  • Anonym
    Anonym (USAbosatt) skrev 2010-11-19 02:19:34 följande:
    Här nämns två sidor!
    TACK !! :)
  • Anonym

Vet ni om det finns nån allmän chattsida som inte är baserad på love ?

• jonna08
    Hannaliten skrev 2010-11-19 02:16:54 följande:
    Var kan man tipsa om de billigaste?Flört
    Ingen är så blind som genomsnittsmedlemmen på Familjeliv
  • Lavish
    Anonym skrev 2010-11-18 21:12:16 följande:
    jag har bott där, tycker det är större kulturskillnader än vad man kan tro.
    Håller med, jag HAR varit tillsammans med en amerikan i flera år och spenderat mycket tid där. Kulturskillnaderna är större än vad man tror. Synen på relationen mellan en kvinna och man är annorlunda. Därmed inte sagt att det är en dålig idé TS. Men det kan vara bra att vara beredd på det.
Svar på tråden Träffa en amerikan?