Norr skrev 2010-11-25 23:03:40 följande:
På vistaprint kan man också lägga in helgdagar och namnsdagar och vad man nu vill men som sagt.. det tar ju sin lilla tid. Jag gjorde det förra året men tror inte jag orkar göra om det i år....
Vart gör man det?? Jag har letat men kan inte hitta nått..
Det enda jag har hiittat som mankan välja på är bakgrund och så kan man lägga till text och symbol på olika datum.
Men jag lyckas inte få siffrorna på röda dagar röda. om du förstår.
Dalkulla74 skrev 2010-11-25 23:16:05 följande:
Norr: Hmm ja just nu lutar det åt att jag gör det, men ska fundera tills i morgon eller lördag. Vad jag kan förstå så kan man spara och pausa och fortsätta lite när man vill och inte behöva sitta och göra allt klart på en gång för det känns lite smått omöjligt med 2 barn

.
Jag har mailat kundservice på Photobox med för checka hur de räknar "köp 2 betala för 1". Vad tror ni, om man köper 5st får man betala för 3 och få 2 gratis då? I så fall beställer man ju 6st och betalar för 3 och får 3, dock blir frakten 50kr extra över 5st. Eller kan det vara så illa att de bara räknar det på 2st och det utöver så får man betala fullpris på?
Nu blir det sängen nästa!
Vi beställde från photobox förra året och vi blev nöjda. Ja satt och gjorde allt siffror på röda dagar röda samt att jag skrev in olika högtider och även när sonen fyller år och när han har dopdag. Tog lite tid men det var inte så farligt. Det var ju kul också..