Dalkulla74 skrev 2010-11-29 19:42:18 följande:
Hej, TS här som varit lite i dvala pga för lite sömn
Va kul att det fortsätter komma in erfarenheter mm om olika kalenderleverentörer

!
Roligt att du Mirris är nöjd med proprints kalendrar. Jag efterlyste någon som provat på dem och tror du var först ut att svara

. Ser på deras hemsida att de har röda dagar och siffror med om någon är intresserad.
Vad gäller Vistarprint och färg på siffror så har jag varit in och kollat nu och vad jag kan se så går det inte att fixa. Hittar storlek på siffor och att man kan fylla i händelser med ikoner men någon färgjusteringsruta såg jag inte. Väldigt bra priser har de just nu, tror de är de billigaste för tillfället
Självklart är det fritt fram för vem som helst här att "låna" tråden och ställa frågor som gäller fotokalendrar och leverantörer! Är ju toppen om det går att samla allt aktuellt om fotokalendrar i en och samma tråd

!!
Ja jag har fått endel tips pch förslag nu och har kollat noga på alla leverantörer som har nämts här men tycker nog att photobox är bäst.
Vi hade dom förra året och vi blev nöjda.
Där kan man ju göra hur mycket som hellst.
DET SOM ÄR BRA ÄR:
* Välja in röda dagar somt skriva in egna händelser.
* Man kan också göra lite kul med bilderna ex lägga in 3 st bilder som går omlott på varann osv. På så vis få massor av fler bilder än 13 som är vanligast.
* Dom är bland dom billigaste även om man kan göra så mycket tillval och extraval.
Finns ingen annan leverantör som man kan välja sin egen stil på kalendern som man kan hos photobox och det finns bara 1-2 st som är billigare.. Men på dom billigare kan kan inte välja till så mycket.