• MuminMy

Moderatortråden

Hejsan alla FL-medlemmar

Detta är en tråd där alla medlemmar kan ställa allmänna frågor om forumet och om de regler och den kultur som gäller här. En moderator svarar så snart vi hinner.

I denna tråd undanber vi oss frågor om specifika ärenden, är du missnöjd med en moderators agerande ska du alltid kontakta redaktionen så att korrekt åtgärd kan vidtas. (För er skull ska alltid redaktionen vara medveten om ev. missnöje med en moderator). Läs mer under upprätthållningen: www.familjeliv.se/Forum/uppratthallningen.php  

I tidigare "moderatortrådar" har det varit en hel del sk. OT-inlägg och trams, det kommer vi INTE att tillåta i denna tråd, sådana inlägg kommer att tas bort med tillsägelse. Behöver tråden "puffas" görs detta av en moderator. Vi ber er vänligen men bestämt att respektera detta.

Vi har ingen möjlighet att veta något om det "tekniska" bakom FL, men ibland vet vi något ändå och då kan vi svara på det. Så: Frågelådan är öppen, välkomna in!
    /Moderatorerna
  • Svar på tråden Moderatortråden
  • Yaran

Välkommen Snutt!

Hoppas du tar hand om artikeln i islam-tråden som medlemmen ännu inte vill ange källan.

MVH/Sara

• Santisen

behöver akut snabb hjälp av en moddis!!
    kan ngn kontakta mig privat?

• Santisen

tack Isolde o Pandan :)

• LadyMarmalade

Missade inlägget som sa att en tråd var stängd

Får man en varning då?

• LadyMarmalade

suck...måste lära mig uppdatera när jag skriver mina mega inlägg...pinsamt jue

brukar hålla mig någorlunda på mattan....

• Glass
    Om ditt inlägg kommer strax efter en stängning, så tas det bara bort. Vi inser ju att alla inte updaterat direkt och det tar ju tid att skriva inlägg.
  • rosamoln

En liten fråga.
    Får man avregisterera sig och på det viset byta namn? Är så trött på mitt namn här på fl! Trodde inte jag skulel bli kvar här, så jag la inte så mycket tanke bakom namnet...

• Sarasnaran

Man får avregga sig och därmed omregga sig med nytt nick ja.

/Sara, Moderator

Svar på tråden Moderatortråden