strulmaja skrev 2010-12-10 00:48:43 följande:
Nä det är helt sjukt. Det är så illa att jag knappt vågar köra bil i mörker längre. Jag måste förlita mig på bilen/föraren framför, annars har jag ingen koll på vägen. Skulle han/hon däremot köra ner i diket, ja då skulle jag köra efter

"Maken" tycker jag ska sluta köra bil om kvällarna. Undrar varför?!

Är det inte mer att vi är så distraherade av typ.. flugor att vi bara inte ser. Haha. Håller dock med om att köra bil, tycker jag ser dåligt i DAGSLJUS men mer att jag sitter och sänker på annat och helt plötsligt "dyker saker bara upp". Kommer ha ihjäl mig själv på den där cykeln en dag, usch.
strulmaja skrev 2010-12-09 13:51:52 följande:
Nu finns gruppen Strulmajor och Slarvlisor på FB ... det är lite ensam där så kom in =)
Jag har ansökt :D
Aina83 skrev 2010-12-10 07:18:09 följande:
Jaha idag då???
Hatar fredagar, vet aldrig vad jag ska göra då, V-rummet e kaos då mannen möblera om där igång och ej hann göra klart.. tv:n inte inkopplad, så åt helvete med rutinerna, ser ALLTID nuförtiden på Julkalendern 7.15 med barnen, när den slutar klär vi på oss och går till skolan.. men men inte idag..
Måste tvätta med, fick en MEGA stor tvättbag av min syster, tyckte jag var en smart grej, hmm.. fast får ju plats sjukt mycket tvätt där i,med andra ord börjar de blir LITE mycket tvätt...
nej nu svamlar jag bara känner jag:P hehe sorry....
Ah katastrof! Hela dagen hamnar på efterkälken!