strulmaja skrev 2010-12-10 09:41:25 följande:
Tack! Ja ovissheten och väntan är jobbig som tusan men så länge jag känner att det går framåt kan jag stå ut.
Aina83 skrev 2010-12-10 07:18:09 följande:
Jaha idag då???
Hatar fredagar, vet aldrig vad jag ska göra då, V-rummet e kaos då mannen möblera om där igång och ej hann göra klart.. tv:n inte inkopplad, så åt helvete med rutinerna, ser ALLTID nuförtiden på Julkalendern 7.15 med barnen, när den slutar klär vi på oss och går till skolan.. men men inte idag..
Måste tvätta med, fick en MEGA stor tvättbag av min syster, tyckte jag var en smart grej, hmm.. fast får ju plats sjukt mycket tvätt där i,med andra ord börjar de blir LITE mycket tvätt...
nej nu svamlar jag bara känner jag:P hehe sorry....
Jag har kikat på Julkalendern 1 eller 2 ggr. Verkar bra men tyvärr missar jag det alltid.
Det här med tvätten... det är ju så sjukt... vem säger att man MÅSTE fylla hela den där MEGASTORA tvättsäcken som rymmer ca 5-6 maskiner tvätt eller så och inte tvätta när den bara är halvfull? Visst måste "tänket" eller icketänket vara ADHD relaterat? Att man ska driva allt till sin spets... typ?
jag har inte sett den, bara barnen, de får se den ikväll:P
haha nej de går INTE att tvätta den när den är halvfull.. onödigt...eller ja egentligen inte, går till tvättstugan, går fortare där, har tvättmaskin hemma men HATAR när de hänger tvätt överallt..
fan nu fastna jag här.. Maximilian (min son) ska leka med kompis som ska komma strax.. jag får la gå ut te tvättstugan och vika all jävla tvätt....
ett onödigt inlägg igen;)