Cambridge för viktminskning...
tänkte köra en kur nu (börja lite lätt och köra hårt efter jul). Jättenyfiken på vad ni har för erfarenheter!!
Hur mycket gick ni ner? Var det jobbigt? Värt pengarna? Etc etc etc.
tänkte köra en kur nu (börja lite lätt och köra hårt efter jul). Jättenyfiken på vad ni har för erfarenheter!!
Hur mycket gick ni ner? Var det jobbigt? Värt pengarna? Etc etc etc.
Syster c hur gick det med sorbe/glassen? Då min lille älskling varit mycket dålig i några dygn o vi varit på observation på akuten så har jag inte fått stuktur med nåt men nu är han på benen igen, omän vingliga sådana, så jag börjar om idag på dag 1 med struktur o nolltolerans
Jag var och träffade min konsulent igår, blev lite besviken på att man har tydligen måste äta fyra mål om dagen, får gå ner till tre så fort jag fått min läkare att skriva på en lapp. Irriterande.
Men men, dag 1 idag! Mycket motiverad! Man kan ju inte gå och vara tjock resten av livet... ![]()

Dag 3 idag. Har nu gått ner 2kg. Bara vätska en så länge. Måste nog ta en kopp te nu...
Kommer jag att klara detta i 11dagar till?
Klart du kommer fixa det jenniepärlan nu är ju snart de värsta dagarna gjorda o du går mot ljusare tider. Varför ska man äta 4påsar? Min konsulent har sagt 3 påsar o minst 3 lit vatten gärna lite till
Dag 3 idag. Har nu gått ner 2kg. Bara vätska en så länge. Måste nog ta en kopp te nu...
Kommer jag att klara detta i 11dagar till?