Cambridge för viktminskning...
tänkte köra en kur nu (börja lite lätt och köra hårt efter jul). Jättenyfiken på vad ni har för erfarenheter!!
Hur mycket gick ni ner? Var det jobbigt? Värt pengarna? Etc etc etc.
tänkte köra en kur nu (börja lite lätt och köra hårt efter jul). Jättenyfiken på vad ni har för erfarenheter!!
Hur mycket gick ni ner? Var det jobbigt? Värt pengarna? Etc etc etc.
Den här gröten är det äckligaste jag ätit i hela mitt liv...uähh.
Kan ni inte be era konsulenter att ta in färdiga shaker? För det finns ju uppenbarligen www.cambridgeweightplan.com/diet_product.asp
Asså angående varför man i England (säkert andra ställen också) går på 4 påsar... http://www.cambridgeweightplan.com/userfiles/file/Nutritional%20info/CAD013_INGNUTinfo_full.pdf
Dessa innehåller färre kolhydrater (färre av allt egentligen) och behöver 4 för att komma upp i fullvärdig näring.
Hej :)
Tänkte oxå bidra med lite här :) Ju fler ju bättre :)
Jag är idag inne på dag 5 på ren kur av 31, alltså 4veckor ska jag köra ren kur :) Och det har gått ovanligt bra, inget sug efter mat o ingen hunger typ.... Men jag tror det kan bero på att jag är super motiverad, och vet att det bara gäller fyra veckor, och att jag har ett mål jag vill nå till den 4februari.
Startvikten var 105kg, måndag 3januari. Vikten idag är 101,9kg mest vatten vikt men ändå :) Det går ju neråt :)
Målvikten är 80kg men jag tänker inte gå ner allt det med cambridge. Dom sista 10-15kg ska bort med LCHF.
Hoppas det går bra för er andra :) Fokus e grejen :)
Min vikt blogg :)
Gröten är ju godast tycker jag. Jäklar va många smaker de fanns hos dig då. Måste fråga om dom kan ta hem de hit oxå!
Jag mår super bra!
1 Januari började jag med natrilett ren kur nu är det dag 6 och jag har gått ner 6 kg.
Idag går jag över till cambridge ren kur.