• Renni

BF september 2011

Hejsan!

Är det någon mer än jag som väntar barn i september 2011?

Jag plussade idag, detta blir vårt andra barn.
    Men tredje graviditeten ( förra slutade i missfall)

Skulle vara roligt att följas åt igenom alla graviditetskrämpor & funderingar =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-12-27 12:53
    {#emotions_dlg.flower}BF LISTA SEPTEMBER{#emotions_dlg.flower}

1 sep Cornellia (första barnet)
    3 sep Rozensliv (andra barnet)
    6 Sep Renni (andra barnet)
    6 sep Givinglife (andra barnet)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-10 14:14
    Länk till BF- Listan i en egen tråd!

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m56555018.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-24 09:45
    Här kommer en tråd för alla våra bebisar som kommit till världen!

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-september

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-24 09:46
    Bebistråden! (länken ovan fungerade ej)

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-september-2011-68/forum/m60428932.html
  • Svar på tråden BF september 2011
  • NornaB
    Ja, det kommer nog att dröja innan min mage förvandlas till en gravidmage Jag har lite fett som kamouflage Tungan ute  HaHa 
    Rasmus 010318 Isac 040224 Max 060106
  • katzon
    NornaB skrev 2011-01-14 22:06:24 följande:
    Ja, det kommer nog att dröja innan min mage förvandlas till en gravidmage Jag har lite fett som kamouflage Tungan ute  HaHa 
    Haha, jag med
  • Cornellia
    NornaB skrev 2011-01-14 22:06:24 följande:
    Samma här....fast jag vet inte om det går under kategorin "lite"

Undrar när det verkligen börjar märkas? Gissar att under ett ganska långt tag kommer det dessutom bara se ut som om man dykt alldeles för djupt i godisskålen.
  • Flisan79
    MelindaBjörk skrev 2011-01-14 21:59:42 följande:
    BF september 2011 magbilder www.familjeliv.se/Forum-2-7/m56707061.html
    Gu va kul, var precis det jag tänkt föreslå. Visst min mage är ju bara tarmar och fett men den putar defenetivt med ett gravidput på eftermiddag kväll. Ska ta ett kort så får ni se

Min mage kom väl runt v 12 vid första, v 8 med andra så att det putar nu i v 7 förvånar mig inte

Fast så här på kvällen kan jag tycka att det är lite väl, ja, när jag lyckats ta ett kort och laddat ner så får ni se.
  • Melinda och Melvin
    Cornellia skrev 2011-01-14 22:13:12 följande:
    Samma här....fast jag vet inte om det går under kategorin "lite"

Undrar när det verkligen börjar märkas? Gissar att under ett ganska långt tag kommer det dessutom bara se ut som om man dykt alldeles för djupt i godisskålen.
    hahaha.. fast man kommer ju svullna upp lite ^^
    ☆ ♥ www.mellie.se ♥ ☆
  • NornaB

Mitt är nog inte lite egentligen men men Men man längtar som en tok till det verkligen syns!!! Jag har ju inga bilder direkt från de andra graviditeterna att jämföra med heller Bara nån i vecka 34... Och då va jag gigantisk! Men det är ju låååångt dit!

Rasmus 010318 Isac 040224 Max 060106
  • miqaw

Min mage har också svällt aningen, och som vissa skriver, på kvällen är den mer markant än på morgonen... Får väl se om jag kan få sambon att fota imorgon Glad

• Cornellia
    MelindaBjörk skrev 2011-01-14 22:15:08 följande:
    hahaha.. fast man kommer ju svullna upp lite ^^
    Ja, fast jag gissar att det inte kommer se ett dugg "gravidigt" ut på mig, utan mer som om jag haft en ordentlig chipsorgie.

Jaja, det spelar absolut ingen roll för mig, jag är fortfarande ordentligt glad och förvånad över att jag överhuvudtaget har ägglossning och är gravid. BM sa att det var lite ovanligt vid mitt BMI.
Svar på tråden BF september 2011