• Renni

BF september 2011

Hejsan!

Är det någon mer än jag som väntar barn i september 2011?

Jag plussade idag, detta blir vårt andra barn.
    Men tredje graviditeten ( förra slutade i missfall)

Skulle vara roligt att följas åt igenom alla graviditetskrämpor & funderingar =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-12-27 12:53
    {#emotions_dlg.flower}BF LISTA SEPTEMBER{#emotions_dlg.flower}

1 sep Cornellia (första barnet)
    3 sep Rozensliv (andra barnet)
    6 Sep Renni (andra barnet)
    6 sep Givinglife (andra barnet)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-10 14:14
    Länk till BF- Listan i en egen tråd!

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m56555018.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-24 09:45
    Här kommer en tråd för alla våra bebisar som kommit till världen!

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-september

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-24 09:46
    Bebistråden! (länken ovan fungerade ej)

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-september-2011-68/forum/m60428932.html
  • Svar på tråden BF september 2011
  • SannaM
    Nonkan82 skrev 2011-01-15 11:44:45 följande:
    Vi har börjat lägga upp bilder på våra magar redan nu tidigt innan de ploppar ut, så det kan du ju också göra om du vill. Länken står här ovan nånstans!
    Usch, jag funderade på det, men tog ett par bilder och tycker bara jag ser så blek och obehaglig ut, plus att jag liksom fått en liten läskig utputning längst ner (som väl beror på svullna tarmar ) Men jag sparar bilden för egen dokumentation och lägger upp i tråden när den riktiga gravidmagen börjat titta fram Måste ändå erkänna att är det något jag tycker lite illa om på kroppen om så är det min mage faktiskt, trots att den väl är helt okej egentligen... (som de flesta magar!)
  • SannaM
    Knitting Angel skrev 2011-01-15 11:53:53 följande:
    Hej, hej.

Hoppar in här om det inte gör något. Är i vecka 4 och har bf den 25 sept enligt FL uträknare. Plussade i torsdags och har inte ringt och fått tid till inskrivning men ska ringa nästa vecka när jag är i vecka 5.

Kram Solig
    Välkommen hit!! Har sett dig i BIM-tråd innan tror jag bestämt...? Grattis till plusset!
  • Nonkan82
    SannaMac skrev 2011-01-15 12:05:37 följande:
    Usch, jag funderade på det, men tog ett par bilder och tycker bara jag ser så blek och obehaglig ut, plus att jag liksom fått en liten läskig utputning längst ner (som väl beror på svullna tarmar ) Men jag sparar bilden för egen dokumentation och lägger upp i tråden när den riktiga gravidmagen börjat titta fram Måste ändå erkänna att är det något jag tycker lite illa om på kroppen om så är det min mage faktiskt, trots att den väl är helt okej egentligen... (som de flesta magar!)
    Min mage har alltid varit det jag varit minst nöjd med på min kropp också så jag längtar tills den börjar växa! Kommer inte göra så mkt om jag får bristningar på den för man visar ju inte magen så ofta ändå Glad i detta kalla land! Mamma har fullt med bristningar på sin mage och hon bryr sig inte heller om det. Jag har alltid varit mest nöjd med mina ben så jag hoppas att de inte förändras så mycket av graviditeten Obestämd
  • jlundin

Hej!

Hoppar in här jag med om det inte gör något. Är i vecka  5 och har bf den 18 sept enligt FL uträknare. Plussade i torsdags, har inte varit aktiv förrut bara läst trådar inte orkat skriva upp mig på BIM-listorna, det skulle jag göra nu efter jul men då kom Plus i stället!
    Kram

• Knitting Angel
    jlundin skrev 2011-01-15 13:26:24 följande:
    Hej!

Hoppar in här jag med om det inte gör något. Är i vecka  5 och har bf den 18 sept enligt FL uträknare. Plussade i torsdags, har inte varit aktiv förrut bara läst trådar inte orkat skriva upp mig på BIM-listorna, det skulle jag göra nu efter jul men då kom Plus i stället!
    Kram
    Grattis till plusset. Då plussade du samma dag som mig. Solig Dock är jag bara i vecka 4 (3+5) än så länge men går in i vecka 5 på måndag.
  • mangelica

Hej :).. jag är gärna med här :).. men vet inte ordentligt ifall jag är gravid ennu :)... ska göra ett till test på måndag.. har gjor 3 test varav 2 var negativa och ett positivt :).. dom 2 negativa testen var sönder men jag agade dom själv.. så dom kanske inte är så pålitliga :)

• rubin

känner inte alls av graviditeten idag. Har fått för mig nått dumt att jag kollar på papperet varje gång jag varit på toa för att se så det inte är rött, fattar inte varför jag håller på så 

Svar på tråden BF september 2011