• Renni

BF september 2011

Hejsan!

Är det någon mer än jag som väntar barn i september 2011?

Jag plussade idag, detta blir vårt andra barn.
    Men tredje graviditeten ( förra slutade i missfall)

Skulle vara roligt att följas åt igenom alla graviditetskrämpor & funderingar =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-12-27 12:53
    {#emotions_dlg.flower}BF LISTA SEPTEMBER{#emotions_dlg.flower}

1 sep Cornellia (första barnet)
    3 sep Rozensliv (andra barnet)
    6 Sep Renni (andra barnet)
    6 sep Givinglife (andra barnet)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-10 14:14
    Länk till BF- Listan i en egen tråd!

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m56555018.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-24 09:45
    Här kommer en tråd för alla våra bebisar som kommit till världen!

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-september

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-24 09:46
    Bebistråden! (länken ovan fungerade ej)

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-september-2011-68/forum/m60428932.html
  • Svar på tråden BF september 2011
  • SannaM

En liten klagan bara... jag ska leda spinning om 50 minuter, är trött som ett hus (kom hem från jobbet för en timme sen och sov 40 min) och mår illa som fan. Varför vickade jag inte bort passet???

Himmel och plättar... passet imorn kväll måste jag definitivt fixa så att någon annan tar! Puh!

• RonjaLi
    Gråter

Var på inskrivning idag.
    Det tog en timme att väga, ta prover och allt annat.
    Jag nämnde att jag idag haft ont i livmodertappen men barnmorskan sa att det troligtvis var pga att den blir hårdare av hormonerna och att det bildas en "slempropp" i den.
    Vi säger hejdå och på vägen ut passar jag på att gå på toaletten och då blöder jag! Ganska mycket, typ som vid mens.

Vet inte vart jag ska ta vägen! Orkar inte ännu ett missfall! Och jag som berättat för kollegorna idag...
  • Jennypenny83
    RonjaLi skrev 2011-01-25 18:29:12 följande:
    Gråter

Var på inskrivning idag.
    Det tog en timme att väga, ta prover och allt annat.
    Jag nämnde att jag idag haft ont i livmodertappen men barnmorskan sa att det troligtvis var pga att den blir hårdare av hormonerna och att det bildas en "slempropp" i den.
    Vi säger hejdå och på vägen ut passar jag på att gå på toaletten och då blöder jag! Ganska mycket, typ som vid mens.

Vet inte vart jag ska ta vägen! Orkar inte ännu ett missfall! Och jag som berättat för kollegorna idag...
    Gick du inte tillbaka in till BM dÅ? Usch vad hemskt att inte veta... Hoppas det inte ortsätter eller utvecklar sig till missfall. Håller tummarna allt vad jag kan för dig!
  • Två Barns Mamma

Gick in i veckan 9 (8+0) i dag.. Mår illa som satan hela tiden och trött som bara den. :( kan gå och lägga mig kl 8 och sova till 7 dagen efter. så här trött vill jag inte vara hela tiden.. :(

• Ellebellebi2010

.. I vecka 8+0 trodde jag, men blev som jag skrev innan framflyttad till 8+2.
    Flisan79: Häftigt att vi blev framflyttade lika långt o samma dag

• Imasim
    Två Barns Mamma skrev 2011-01-25 19:11:24 följande:

Gick in i veckan 9 (8+0) i dag.. Mår illa som satan hela tiden och trött som bara den. :( kan gå och lägga mig kl 8 och sova till 7 dagen efter. så här trött vill jag inte vara hela tiden.. :(

Jag är på dagen precis lika långt gången å känner mig som en zombie... Trött å illamående...
    Känner mig smått deppig, då jag inte orkar nånting + ett ständigt ihållande illamående på det. Förrutom jobbet vill jag bara sooooooova. I går kväll la jag mig redan vid 19 och sov till 06. Och hade det inte varit för att klockan ringde så hade jag likväl kunnat sova några timmar till.. Hoppas att detta zombie-tillstånd går över snart!
  • skomakarfrun
    Cornellia skrev 2011-01-25 16:57:16 följande:
    Oj, aldrig kul att vara sjuk, tur att ni börjar bli bättre

Fika och kontakt låter toppen, alltid kul att träffa folk i samma situation som en själv.
    jag tycker också det låter bra med fika och kontakt =)
    lilla ärtan, stanna där du är
Svar på tråden BF september 2011