• Renni

BF september 2011

Hejsan!

Är det någon mer än jag som väntar barn i september 2011?

Jag plussade idag, detta blir vårt andra barn.
    Men tredje graviditeten ( förra slutade i missfall)

Skulle vara roligt att följas åt igenom alla graviditetskrämpor & funderingar =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-12-27 12:53
    {#emotions_dlg.flower}BF LISTA SEPTEMBER{#emotions_dlg.flower}

1 sep Cornellia (första barnet)
    3 sep Rozensliv (andra barnet)
    6 Sep Renni (andra barnet)
    6 sep Givinglife (andra barnet)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-10 14:14
    Länk till BF- Listan i en egen tråd!

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m56555018.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-24 09:45
    Här kommer en tråd för alla våra bebisar som kommit till världen!

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-september

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-24 09:46
    Bebistråden! (länken ovan fungerade ej)

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-september-2011-68/forum/m60428932.html
  • Svar på tråden BF september 2011
  • IdaElinLivia040611

Började må illa i vecka 6+1...är nu i vecka 8+1 och det har äntligen börjat lätta. Fy fan va jobigt det är att vara spyfärdig precis hela tiden hela dagen och kvällen. Bara legat i soffan som i koma tills idag. Tror faktiskt att det börjat lätta lite. Känns underbart. Vet att det gick över med dom andra runt vecka 12 och då mådde jag verkligen underbart, fick all aptit tillbaka och så. Längtar dit.
    Jag har fått se bönan 2 ggr redan. Så underbart att veta att allt är bra. Verkar stämma på pricken att jag idag är inne i 9 veckan.....jipppi!!!!!

• M y

Hej alla i tråden,

Har varit på en minisemester så jag fick läsa många sidor tillbaka. Så underbart med alla dessa små hjärtan som slår. Själv ska jag på VUL nästa vecka på torsdag och hoppas få se samma sak. Är i v 7+1 idag och räknar dagarna fram tills v 12 är över. Har aldrig tänkt så här med mina andra,slyller på tråden och att man blivit äldre därav all oro. Skrattande Mitt illamående har varit borta nu i två dagar och det är inte välkommet tillbaka!

• Grodlår

Nu är det snart dags för vul. Klockan 11.20 har jag tid. Är väldigt nervös, tänk om det är tomt?

• NiWa
    Flisan79 skrev 2011-01-25 10:12:17 följande:
    Mitt illamående kom v 7 men försvann under v 8. eftersom att jag sett att bebis lever ändå så är jag tacksam för den korta måillatiden
    Har nu laggt mig till med mera kvällshunger och lite halsbränna...jaja, sånt som hör till.

Vi bor i Stockholm!
    Låter exakt som jag!
    Prins Liam kom till oss 15/1 -08. Han är vårt underbara mirakel!
  • Mliic

Jag hoppar in här om det går bra? Går in i v9 idag:)

Har en fråga såhär direkt, får alla göra vul? Känns som alla här har gjort ett eller ska göra det!! Vad måste man göra för att få det?

• miqaw
    Mliic skrev 2011-01-25 11:47:08 följande:
    Jag hoppar in här om det går bra? Går in i v9 idag:)

Har en fråga såhär direkt, får alla göra vul? Känns som alla här har gjort ett eller ska göra det!! Vad måste man göra för att få det?
    Jag kommer inte att göra VUL och de flesta som gör det har historia med bla MF bakom sig eller om man är väldigt orolig osv.
  • N e m i
    MelindaBjörk skrev 2011-01-24 19:57:54 följande:
    Funderar på att vecka tills jag är i vecka 8 ist och göra ett vul.. kommer väl ändå inte junna se något på fredag idag är jag i vecka (5+1) så kan lika gärna vänta.. jag har ju inga smärtor och ingen blödning :) bara en massa molvärk osv men ärtan växer ju nog bara :)
    Ja, det är klart att det finns lite mer att se i v 8 än v 6. Molvärk är ju alltid bra! Hoppas dagarna går fort för dig fram till vul!
    ♥ (¯`°?.¸ Vincent 08 09 04 ♥ Bebis BF 11 09 04 ¸.?°´¯) ♥
  • Cornellia
    skomakarfrun skrev 2011-01-25 09:20:04 följande:
    Mitt illamående är som värst på eftermiddagen/ kvällen så jag hoppas jag klarar av skolan som börjar på måndag. Har lite smått panik inför de, inte kan jag sjukskriva mig heller...
    Jag ska dessutom pendla 1 h enkel väg, spännande på hemvägen.... Not!

Jag är verkligen dålig på att hantera illamåendet ligger bara i soffan och tycker synd om migsjälv. Samt tvingar alla att serva mig hela tiden...

Jag bor i Gävle
    Kul med en till i Gävle, vad jag sett så är vi tre i tråden nu.
  • Mliic

Någon mer än jag som mår mer illa på eftermiddagen/kvällen?

• Mliic

Fick visst mitt svar samtidigt som jag skickade:)

Svar på tråden BF september 2011