Hannabus skrev 2011-01-18 14:12:43 följande:
Hmm! Jag har haft ont när jag sätter mig/ställer mig/lägger mig/rör mig snabbt sedan vecka 5 och nu vecka 7 men det är ju inte ständigt utan vid just dessa rörelser så sticker de till så jag måste krypa ihop o sen släpper det. Ser lite roligt ut när jag går ur bilen eller ställer mig upp på jobbet ;)
Jag tror ju inte att det är något farligt, känns som att det bara utlöses av rörelser men jaja, vi får ju iaf ett bebis-VUL på köpet så jag ska nog överleva... blev bara förvånad över att BM tog beslutet så fort "du ska träffa läkare", sa det liksom bara i förbifarten... på måndag kan jag berätta om jag blir något smartare av att träffa doktorn, om det är något att oroa sig för..
Ring o kolla på ditt MVC om dom tycker de e lika viktigt att kolla upp?
Ok, jag får ont precis så som du beskriver det,man liksom viker sig dubbel innan man kan sträcka på sig igen när smärtan kommer. Sambon har flera gånger frågat " Vad är det nu som är så roligt?"
Jag ska på VUL på tisdag (privat) och min egen barmorksa på hälsosamtal på fredag, men du får gärna berätta vad de sa på mångad.
Ska gå inom MVC, då man aldrig kommer fram i telefonkön... kan ju vika mig när jag är där också kanske så kanske de tar en på allvar