• M y

BF september 2011

SannaMac skrev 2011-01-30 09:35:06 följande:
    Har alla såna dära iPhones och grejer?? Kära nån, jag har en helt vanlig mobil, en sån som man kan ringa och smsa med. Den funkar hur bra som helst trots att jag tappat den i golvet typ 100 ggr och den gått i tusen bitar varje gång. Bara att sätta ihop och så funkar den
    Nej, det tror jag inte. ALLA har inte en iPhone och grejer,vissa har både och.Skrattande Jag har inte tänkt skaffa en innann min gammla sog,men fick denna i present av sambon. Han tyckte jag behövde ha mer koll på saker,som han sa. Nu ska jag ägna helgen åt att lära mig hur eländet fungerar. 
  • M y
    Flisan79 skrev 2011-01-30 11:10:42 följande:
    Nu skriver jag från min iPhone bara för att..haha. Nej men hur ska jag annars smyga på FL i tid och otid?

Något jag är mest förtjust i är iPoden som är inbyggd för jag lyssnar ständigt på ljudböcker. Med 2 små barn finns ingen tid att läsa så det är helt fantastiskt. Särskillt på barnvagnspromenader.
    Jaha,så man kan göra det också...där ser man. Varför finns det ingen "bruksanvisning" till eländet??? Känner mig som en stenåldersmänniska som vaknat och fått en iPhone i handen Skäms
  • M y
    Flisan79 skrev 2011-01-30 11:48:30 följande:
    Javisst, och massa musik förstås.

Sen så har jag verkligen gillat min mensapp (period tracker de lux, eller vad den nu heter). I den kan jag fylla i pms symtom, när jag har ÄL, hur livmodertappen står osv. Var utmärkt i bebisverkstaden . Man skriver dessutom när man har sex, dessa dagar markeras med hjärtan så jag kan se när denna bebbe blev till...haha. Nu är den på gravidmood med det innebär bara att beräknade mens och ÄL är borta och nedräkning till fl står ist.
    Å herre min guuud ! Vilken grej. En helt ny värld som har öppnats för en,gäller bara att hitta allt också...
  • M y

Hejhej alla,

Jag har så fruktansvärt ont i huvudet. Har haft det i flera dagar nu,det kommer och går. Blodtrycket är något lågt,antar att det är därför då jag sällan har ont i huvudet annars.

Fler med huvudvärk?

• M y
    Flisan79 skrev 2011-01-31 21:26:47 följande:
    jag hade ont i huvudet flera veckor. Kanske mellan v 5 och 8. Det försvann samtidigt som illamåendet.
    Jaha,då är jag inte ensam alltså. Fy va jobbigt, nu när illamåendet släppt så är det något annat...
    NornaB skrev 2011-01-31 21:29:19 följande:
    Japp, jag har också det!!!  skit jobbigt! Alvedon hjälper ju inte så mycket heller. 
    Nej, de har aldrig hjälpt mig mot någon värk... har Citodon hemma,men de kan jag inte ta pga barnet.
  • M y
    DaniellaG skrev 2011-01-31 22:15:17 följande:
    Det kliar så dant på mina bröst! kan det vara för att de håller på o bli större tro?
    ja,men det är inget jämfört vad magen kommer att klia senare (om du har otur)
  • M y
    hanna elise skrev 2011-01-31 22:22:16 följande:
    Mina bröst, min mage och min rygg kliar nåt oerhört. Särskilt kvällstid.
    Ajdå,inte roligt alls.

Själv lider jag alltid av något,är det inte värk så är det illamående och när nu det är borta ska man ha huvudvärk
    *grrrrr* Börjar bli rätt så trött på det här redan, med mina andra två mådde jag som gud fram till v 15 då de första symptomen kom. Börjar tro att det är tvillingar som inte kan enas om vad jag ska ha för besvär.
  • M y
    betula skrev 2011-01-31 22:52:55 följande:
    Haha

Det där har varit mitt bekymmer i veckor! Problemet är att jag typ inte kan rapa utan bara grimaserar i nåt fult i nåt försök att få ut luften den vägen. Sambon skrattar åt mig, men jag blir ju bara mer illamående när luften inte kommer ut som jag vill och sen så får den ta den långa vägen istället och det är väl inte jättekul alltid :P
    "den långa vägen" hahahaha *asgaravar*
  • M y

Astrogirl: beklagar och håller tummar att det ska bli en 2011 bebis hos er också. Lycka till Kram!

Flisan: fy starkas dig,kan bara tänka mig hur jobbigt det måste bara med homorojder. Själv blev jag sydd hela vägen uppifrån och ner så sköta magen va bara något jag vägrade göra.Så efter ca 3 veckor svimmade jag av smärtor som förstoppningen orsakat,fick läggas in och äntligen bajsa igen.Så jag kommer absolut prioritera mina toabesök framför allt annat och då menar jag tom amningen,för så där ont vill jag aldrig ha igen pga skit.

• M y

Hejhej,
    Här har ni en till som varit på UL idag,allt såg bra ut och jag är 8+3 precis som jag trodde.Sambon blev så rörd att tårarna kom,jag stirrade bara på Tv skärmen och fokuserade på att inte glömma andas.
    Vi fick 4 st bilder och en cd med undersökningen,så nu kan vi se vårt knyte när vi vill

Svar på tråden BF september 2011