BF september 2011
Jag har inte tänkt skaffa en innann min gammla sog,men fick denna i present av sambon. Han tyckte jag behövde ha mer koll på saker,som han sa. Nu ska jag ägna helgen åt att lära mig hur eländet fungerar.
Jag har inte tänkt skaffa en innann min gammla sog,men fick denna i present av sambon. Han tyckte jag behövde ha mer koll på saker,som han sa. Nu ska jag ägna helgen åt att lära mig hur eländet fungerar.
Hejhej alla,
Jag har så fruktansvärt ont i huvudet. Har haft det i flera dagar nu,det kommer och går. Blodtrycket är något lågt,antar att det är därför då jag sällan har ont i huvudet annars.
Fler med huvudvärk?
Astrogirl: beklagar och håller tummar att det ska bli en 2011 bebis hos er också. Lycka till Kram!
Flisan: fy starkas dig,kan bara tänka mig hur jobbigt det måste bara med homorojder. Själv blev jag sydd hela vägen uppifrån och ner så sköta magen va bara något jag vägrade göra.Så efter ca 3 veckor svimmade jag av smärtor som förstoppningen orsakat,fick läggas in och äntligen bajsa igen.Så jag kommer absolut prioritera mina toabesök framför allt annat och då menar jag tom amningen,för så där ont vill jag aldrig ha igen pga skit.
Hejhej,
Här har ni en till som varit på UL idag,allt såg bra ut och jag är 8+3 precis som jag trodde.Sambon blev så rörd att tårarna kom,jag stirrade bara på Tv skärmen och fokuserade på att inte glömma andas.
Vi fick 4 st bilder och en cd med undersökningen,så nu kan vi se vårt knyte när vi vill