BF september 2011
Kan du ta bort mig som "gruppvärd" tydligen kan man inte göra det på sig själv eller så hittar jag inte.
Hej alla, det var ett tag sen jag skrev sist har haft fullt upp och dessutom bortrest ett par dagar. Har nu bokat tid för KUB dem 7 mars, längtar efter att få se knytet igen. Om allt ser bra ut så ska vi börja berätta,fast jag tycker det är mysigt att ingen annan än vi vet.
*Håller tummar för alla er som blöder*
Jag är heeelt slut,vaknade precis på soffan och tror jag sommnade innan barnen hade sommnat.
Idag för 8 år sen föddes min första kille,så vuxenkalas för släkt och vänner med allt vad det innebär. Inte konstigt att man är slut kanske.Och gud vad jag kämpade med att dra in magen,fast jag såg att mamma min tittade på mig då och då utan att säga något. Vi ska inte berätta innan KUB testet är klart den 7mars.
Tyckte jag kände ett kick för några kvällar sen,sambon låg med örat och trodde han skulle få höra något.Men fick sig ett spark istället för samtidigt som han lyfte på huvudet och frågade vad det va gapade jag "kände du?"
Vilka härliga bilder,längtar tills den 7/3 då jag ska få se vårt knyte igen.
KOmmer inte ihåg? Själv gick jag med ett brutet revben med ettan,han sparkade sönder det.Idag är det bara fotboll som gäller,träning 2ggr i veckan och match på lördagar kan tillägga att han bara är 8 år.Men det gäller att börja i tid,haha.
Skämt å sido,så kände jag inte heller förren v 16 med första,v 12 med tvåan och nu v 10 med trean. Tror det pga att kroppen redan gått igenom några grav tidigare sen beror det på hur moderkakan är placerad. Mina har alltid varit ivägen långt ner och fram som har kontrollerats med UL längre fram,som tur va så har den flyttats upp varje gång och jag kunde födda normalt.
Hahaha,stackas barn..kan nästan se det framför mig hur den sträcker ut alla kroppsdelar.
Välkommen till tråden !