• M y

BF september 2011

Melinda: Lycka till, hoppas det inte tar för långt tid innan värkarna kommer.

• M y
    Mamma Tes skrev 2011-09-20 19:18:53 följande:
    På förlossningen och öppen 5 cm...

Lycka till Tesan,hoppas det går bra !

• M y

Fy tjejer,jag lider med er alla som gått över tiden Hoppas de små tittar ut,månaden börjar närma sig sitt slut.

Själv mår jag dåligt som bara den,har ONT i ryggen som faaaan då de satte Spinalbedövningen fel....lång historia och då jag inte kan sitta långa stunder(Ont i underlivet av alla stygn också) hinner jag inte skriva något om min förlossning. Hoppas jag blir bättre snart och kan berätta för er hur allt gick till Skrikandes Men jag ligger och läser i mobilen och kollar hur det går för er. 

• M y

Min BVC ska komma om 4 min. får se när hon dyker upp. Jag vill ut och gå en runda med vagnen nu när solen skiner .....

• M y

Batula: Grattis till pojken, hoppas han fortsätter med att må bra så ni slipper sjukhus mer.

• M y

Stort Grattis till all som fått bebis och en massa styrkekramar till er alla som gått över BF !

• M y

Grattis till alla nya bebisar!

Zargenta: Lycka till!

NornaB: Undrar hur det går för dig? Hoppas du snusar bebis nu

• M y
    NornaB skrev 2011-09-27 15:09:56 följande:
    Hallå! Nu är Elias här! Han kom med sugklocka kl 08.41 Han vägde 3940 och va 53 lång. Han hade en rejäl knutar på navelstrtängen som gjorde ätt hjärtljuden gick ner vid varje värk. Skriver mer när vi kommer hem.
    Åh äntligen STORT Grattis! Hoppas ni mår bra.{#emotions_dlg.flower}
  • M y

Zargenta: Grattis, äntligen har du din bebis!
    Hoppas nu mår bra och får komma hem imorgon.

• M y

Grattis TessaG och alla andra som fått!

Får återvända till sängen nu efter matningen...

Svar på tråden BF september 2011