Flisan79 skrev 2011-02-03 23:16:25 följande:
Vad var det för komplikationer?
Nej förlossning är inte min starka sida och jag vill inte skriva för mycket om det i denna tråd med så många förstföderskor. Men fick efter fl nr som höll på ca 50 tim gå på psykosociala enheten inför nr 2. Gick bättre men var dödsångsten var ett faktum. Tänker inte ens på fl nr 3...hua.
Mmm, kanske e en tjej då

Förstår att du saknar pojkarna.
1. Foglossning 2. Problem med tarmarna som kom ut lika fort som den landade i magen (diaree,ursäkta) tills de kom på vad det var såg jag ut som en afrikansk kvinna som är gravid "sjukt" Rektoskopi ville de inte göra pga risker att skada barnet... och de tänker ju inte snabbt direkt. Tog ca 2,5 månader att komma fram till att jag blivit mjölkallergiker. 3. Föreliggande moderkaka 4. Sätesbjudning- vändningsförsök. Det va de stora,sen allt annat som en graviditet medför.
Ni andra som läser, bli inte oroliga. Jag hade bara en jävla otur!
Flisan79 skrev 2011-02-03 23:21:47 följande:
Haha, alltså de får titta men inte röra. Speciellt inte med den där vassa saken. Att slippa ljudet skulle vara fantastiskt. Men känns det inget? En lugnande tablett på det skulle kanske göra det möjligt

Jag känner inget alls,inget obehagligt i varje fall. Då de inte borra utan använder laser så känns det inte på samma sätt.
betula skrev 2011-02-03 23:23:29 följande:
Hmm det där lät ju överkomligt (på nåt vis... kanske...) vart hittar man dessa tandläkare?
Du får Googla,det är det bästa. Jag bor inte i en storstad,annars finns de gott om såna i de större städerna.
Rekomenderar det varmt,värt ett försök. Finns mycket att läsa om på nätet och någon videoklipp också,inget läskigt.