• M y

BF september 2011

She is Me skrev 2011-01-18 17:42:32 följande:
    M y; ja precis eller om man har medicinska skäl, eller finns nån i släkten mm

Rul2 görs runt v35 det är ett tillväxt ultraljud.

Vul görs inte utan särskilda skäl
    Så de ska ta bort UL i v 18 för de som gör KUB och är över 33,men inte för oss yngre?

VUL va rutin både 2003 och 2005 när jag fick mina, men nu verkar de ha tagit bort det eftersom jag ska på hälsosamtal i v 8 och inskrivning v 12. Om jag minns rätt så skedde dessa två mycket tidaigare 03 och 05, för då va jag på VUL också utan någon speciell anledning. Har bokat tid privat för VUL denna gången, kan ju inte hoppa över bara för att det inte är rutin längre känns så normalt för mig att man gör ett.
  • M y

Hej alla i tråden,

Har varit på en minisemester så jag fick läsa många sidor tillbaka. Så underbart med alla dessa små hjärtan som slår. Själv ska jag på VUL nästa vecka på torsdag och hoppas få se samma sak. Är i v 7+1 idag och räknar dagarna fram tills v 12 är över. Har aldrig tänkt så här med mina andra,slyller på tråden och att man blivit äldre därav all oro. Skrattande Mitt illamående har varit borta nu i två dagar och det är inte välkommet tillbaka!

• M y

Hej tråden

Igår var vi på hälsosamtal,barnmorskan var helt OK. Trodde det skulle gå snabbt det där samtalet,då jag redan har 2 sen tidigare,nästan en hel timme *phuu* Undrar hur långt tid det tar på inskrivningen.
    Idag har jag shoppat en del mammakläder då mina jeans inte går att knäppa längre... lite besviken över utbudet,men tur man reser ofta och kan handla annat då.Mitt illamående är nog borta helt, kommer enbart på morgonen då jag sovit för lite.

Hur har ni andra det mad kläder? Kan ni fortfarande använda era vanliga?

• M y
    Nonkan82 skrev 2011-01-29 19:04:20 följande:
    Jag använder mina vanliga jeans mm än, men är bara i v 9 så det är inte så konstigt.
    Jag är bara i vec 8 och känner inte för att strypa det lilla livet längreSkrattande haha.Kan bero på att detta är nr 3 för mig,så magen putar ut i förtid.
    Sen beror det säkert på hur livmodern är placerad mm 
  • M y
    She is Me skrev 2011-01-29 19:40:30 följande:
    Jag har baby bump och baby gruppen som appar. Full versionen av baby bump har spark räknare och värktimer :)
    Ok, tack genast skaffa... fick min iphone igår av älsklingen och känner min helt lost fortfarandeSkäms
  • M y
    M y skrev 2011-01-29 19:47:41 följande:
    Ok, tack genast skaffa... fick min iphone igår av älsklingen och känner min helt lost fortfarandeSkäms
    Men att jag genast "ska " skaffa. Verkar som att jag behöver mat,sväljer tom ord nu.

Om han bara kunde sluta städa och börja laga mat snart ??? Och den där Ajaxflaskan åker i sopor imorgon,fy nu börjar jag må illa igen.
  • M y
    miqaw skrev 2011-01-29 19:51:23 följande:
    Du kommer älska den! jag har lagt till Babygruppen, Libro och Babydax också som är ganska bra. Gillar Babygruppen väldigt mycket!
    Jag hittar ingen som heter "Babygruppen" bara "Gravidkalender. Är det den du menar?
  • M y
    miqaw skrev 2011-01-29 19:57:38 följande:
    Det kan det vara! När den installerats står det babygruppen på och själva appen är lila :D
    Jaha, ja då är det den. Tusen tack... ska nu leta efter de andra också.
  • M y

Önklar er alla i tråden en mysig Lördagkväll,sambon orkar visst inte laga någon middag ikväll. Så det får bli restaurang istället, inte mig emot.

Ska minsann ha efterätt ocksåOskyldig

Svar på tråden BF september 2011