• Renni

BF september 2011

Hejsan!

Är det någon mer än jag som väntar barn i september 2011?

Jag plussade idag, detta blir vårt andra barn.
    Men tredje graviditeten ( förra slutade i missfall)

Skulle vara roligt att följas åt igenom alla graviditetskrämpor & funderingar =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-12-27 12:53
    {#emotions_dlg.flower}BF LISTA SEPTEMBER{#emotions_dlg.flower}

1 sep Cornellia (första barnet)
    3 sep Rozensliv (andra barnet)
    6 Sep Renni (andra barnet)
    6 sep Givinglife (andra barnet)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-10 14:14
    Länk till BF- Listan i en egen tråd!

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m56555018.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-24 09:45
    Här kommer en tråd för alla våra bebisar som kommit till världen!

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-september

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-24 09:46
    Bebistråden! (länken ovan fungerade ej)

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-september-2011-68/forum/m60428932.html
  • Svar på tråden BF september 2011
  • MuM2girls
    malar87 skrev 2011-02-10 20:34:33 följande:
    sitter å kollar på sveriges värsta bilförare :D Men en sak stör mig tvillning paret som är med har ngn av dom varit med i tv förut tkr jag känner igen den ena men får inye hop de
    en av de var med i färjan, då de hade gjort ett data program med hur båten skulle gå osv, sedan skullle de ju vinka till kameran som fannas i mariehamn så kompisarna på nätet kunde se de.
  • malar87
    MuM2girls skrev 2011-02-10 20:55:35 följande:
    en av de var med i färjan, då de hade gjort ett data program med hur båten skulle gå osv, sedan skullle de ju vinka till kameran som fannas i mariehamn så kompisarna på nätet kunde se de.
    Just de så va de :D
  • LillaLilja
    Ellebellebi2010 skrev 2011-02-10 20:15:38 följande:
    Hur mycket har ni gått upp?? Jag ligger på samma vikt, går in i vecka 12 på lördag. Nu har jag extra kilon sen innan, så jag ska ju inte gå upp mer än 7-8 kg totalt. Antar att viktuppgången kommer sen!!!??
    Jag äter dock nyttigare nu, men dock lika mkt som innan.
    Jag har nyss lyckats gå ner från 81 kg ner till 61(innan grav) och nu sista veckorna har jag gått upp från 61 till 64kg, hoppas att de är sånt som är bara nu i början, för jag har gett mig sjutton på att inte gå upp mer än 10 kg, skulle jag gå upp mer, så är det väl så, men jag vet hur jobbigt det är att bli av med allt vikt..

Var väldigt mullig, nästan tjock innan jag lyckades gå ner, fast jag inte vägde "överdrivet" mycket.. Jag har alltid varit normalväxt men bytte p-piller och ökade som sjutton i vikt, slutade med p-piller i augusti 2009 och har gått ner 20 kg sen dess så jag hoppas att jag inte gå upp så mycket :P
  • dea
    Katzon : Kul att höra att det gått så bra för din mamma Glad, det ger mig lite hopp om att min mamma en dag ska komma tbx, om inte ialla fall för att kunna gå. Min mamma fick sin propp på höger sida av hjärnan så förlamningen sitter på vänster sida. Tyvärr så har min mamma inte fått den hjälp som hon borde ha fått. Men hoppet är ju det sista som över ger enFlört. Hon har träffat en  ny sjg som verkar rätt ok,vi får väl se hur det går. Jag vet att min mamma vill men jag tror nog inte att hon har orken ( hon har ju genom gått en bypass op med, och efter den op så blev mamma inte sig lik. Väldigt trött blev hon ) Min mamma fyllde 69 förra året.
    Ja jag kanske ska kolla upp det igen om ifall jag inte få göra en sån utredning iaf.
    Kram kram{#emotions_dlg.flower}
  • kantarellkisse
    SannaMac skrev 2011-02-10 20:35:24 följande:
    Haha, underbart!
    Jag drömmer mest otäcka drömmar om missfall... men en gång vaknade jag av att jag fick orgasm också faktiskt. Överlag väldigt asexuell just nu, vill inte ens kramas
    Jag drömmer mest att jag skaffat en ny partner som bara inte vill gå hem och jag vet inte vad jag göra för att finkänsligt säga åt denne att gå... fattade inget tills jag insåg att katten gillar min nya högre kroppstemp och ligger och knör på mig. 3kg katt får mig att bli inknödd i väggen... Jag flyttar mig från "partnern" och så följer den efter... kattskrälle!
  • Lillywhite

SKÖNT att höra att man inte är den enda med sexdrömmar!!! Vaknade upp för ca två veckor sen när den första drömmen uppenbarade sig. Jag levde mitt liv på en bordell där jag ENBART fick besök av heta kändismän- Paul Walker, Jude Law mfl-ojojoj. :P
    Sen har jag haft riktigt heta sexdrömmar nästan varje natt! Enbart en natt med pojkvännen dock :/ :P

• Nelia82

Jag har inte gått upp nämnvärt än. Är dock bara i vecka 8 så jag är glad för det. Gick upp 18 kg med sonen och hoppas på max +15 kg den här gången. Kom precis ner till vikten innan förra grav, 60 kg, innan jag blev gravid igen och vägde mig i morse, låg på 61 kg.

Mina symtom har försvunnit. Känner mig inte gravid längre (bortsett från lite illamående, men det kan väl vara Lergigan och sea band som gör det). Men inga ömma, stora, spända bröst längre, känner inget i mensmagen längre... Någon mer runt vecka 8 som känner samma? Har för mig att jag gick in i "spökveckorna" runt vecka 12 med sonen nämligen.. Blir lite orolig..

Stay Strong Bönan!
  • Finskmorsan

Hej. Är ny här. Väntar mitt tredje barn, bf 23:e. Har pojkar födda feb. 2003 samt juni 2007. Gick in i vecka 9 idag.

• Finskmorsan

Hej. Är ny här. Väntar mitt tredje barn, bf 23:e. Har pojkar födda feb. 2003 samt juni 2007. Gick in i vecka 9 idag.

Svar på tråden BF september 2011