• Renni

BF september 2011

Hejsan!

Är det någon mer än jag som väntar barn i september 2011?

Jag plussade idag, detta blir vårt andra barn.
    Men tredje graviditeten ( förra slutade i missfall)

Skulle vara roligt att följas åt igenom alla graviditetskrämpor & funderingar =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-12-27 12:53
    {#emotions_dlg.flower}BF LISTA SEPTEMBER{#emotions_dlg.flower}

1 sep Cornellia (första barnet)
    3 sep Rozensliv (andra barnet)
    6 Sep Renni (andra barnet)
    6 sep Givinglife (andra barnet)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-10 14:14
    Länk till BF- Listan i en egen tråd!

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m56555018.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-24 09:45
    Här kommer en tråd för alla våra bebisar som kommit till världen!

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-september

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-24 09:46
    Bebistråden! (länken ovan fungerade ej)

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-september-2011-68/forum/m60428932.html
  • Svar på tråden BF september 2011
  • Renni

Jag håller på att gå under..... Jag mår så jäkla dåligt... spyr om varannat hela tiden. Jag känner att min ork tynar bort allt mer...
    Samtidigt som jag vill tänka positivt att detta är för något underbart men just nu är det så svårt & jag får dåligt samvete för det.
    Jag hoppas att det kommer bli bättre tills jag börjar jobba igen... är sjukskriven två veckor till =(.....

• Shirley

Vi har en mas babywatcher, den är riktigt bra, i samma klass som den de kör med på Mvc. Min bm brukar säga att min är bättre än hennes. :) http://www.billiga-tester.se/mas_baby_watcher-c-34.htmloch
    Kostar ca 2000 så den är ju rätt dyr, men värd varje krona. Hörde denna gång från v 8+4, hördes jättebra! Det allra allra tidigaste vi hört med den är v 7+6, med yngsta sonen. Det är nog det allra tidigaste man ens kan höra. Är rätt mager (ca 45 kg i normalvikt) och sånt kan säkert påverka. Vi filmade också, kan lägga upp det klippet sen.

• Flisan79

Någon fler som tappat hungern? Vill typ inte äta alls. Känns riktigt fel.

Ska spana på angelsounds för så här nervig kan jag inte hålla på att vara.

• Nelia82
    Renni skrev 2011-02-14 09:22:27 följande:
    Jag håller på att gå under..... Jag mår så jäkla dåligt... spyr om varannat hela tiden. Jag känner att min ork tynar bort allt mer...
    Samtidigt som jag vill tänka positivt att detta är för något underbart men just nu är det så svårt & jag får dåligt samvete för det.
    Jag hoppas att det kommer bli bättre tills jag börjar jobba igen... är sjukskriven två veckor till =(.....
    Har du testat några mediciner? Be bm att få något utskrivet, du ska ju inte behöva må så illa. Jag kräks hela dagarna om jag inte äter Lergigan comp. Det är en enorm skillnad med eller utan.
    Stay Strong Bönan
  • Renni
    Nelia82 skrev 2011-02-14 09:54:06 följande:
    Har du testat några mediciner? Be bm att få något utskrivet, du ska ju inte behöva må så illa. Jag kräks hela dagarna om jag inte äter Lergigan comp. Det är en enorm skillnad med eller utan.
    Jag har testat allt man bara kan testa... postafen, lergigan comp & primepran... ingenting hjälper!
    Hopplöst!!
  • She is Me
    Renni skrev 2011-02-14 09:58:02 följande:
    Jag har testat allt man bara kan testa... postafen, lergigan comp & primepran... ingenting hjälper!
    Hopplöst!!
    HAr du provat Akupunktur?  Det vet jag flera som haft svårt med illamående, som blivit hjälpta av det.
    Google is my friend ♥
  • She is Me
    DaniellaG skrev 2011-02-14 09:08:11 följande:
    Fungerar den bra? Den var ju liksom billig också, trodde sån skulle vara jättedyr! :)
    Ingen aning jag bara googlade fram lite förslag. Är lite skeptiskt till sånna prylar.
    Google is my friend ♥
  • Nelia82
    Renni skrev 2011-02-14 09:58:02 följande:
    Hopplöst!!
    Usch, din stackare!! Har du testat vitamin B6 också? Långskott kanske, men har läst att många blir hjälpta av det, ihop med ex. postafen...
    Stay Strong Bönan
  • Lattelower
    DaniellaG skrev 2011-02-14 09:08:11 följande:
    Fungerar den bra? Den var ju liksom billig också, trodde sån skulle vara jättedyr! :)
    Den fungerar riktigt bra tycker jag. Jag hörde första gången i v 9+3. Jag är iofs rätt smal men nu i vecka 12 är det inga problem att hitta och höra. Riktigt mysigt.
  • betula
    Flisan79 skrev 2011-02-14 09:52:15 följande:
    Någon fler som tappat hungern? Vill typ inte äta alls. Känns riktigt fel.

Ska spana på angelsounds för så här nervig kan jag inte hålla på att vara.
    Jag är ofta hungrig, men inte sugen på nånting alls. :( Har varit så ganska så länge nu tycker jag och jag måste liksom tvinga mig själv att äta regelbundet
Svar på tråden BF september 2011