• Renni

BF september 2011

Hejsan!

Är det någon mer än jag som väntar barn i september 2011?

Jag plussade idag, detta blir vårt andra barn.
    Men tredje graviditeten ( förra slutade i missfall)

Skulle vara roligt att följas åt igenom alla graviditetskrämpor & funderingar =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-12-27 12:53
    {#emotions_dlg.flower}BF LISTA SEPTEMBER{#emotions_dlg.flower}

1 sep Cornellia (första barnet)
    3 sep Rozensliv (andra barnet)
    6 Sep Renni (andra barnet)
    6 sep Givinglife (andra barnet)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-10 14:14
    Länk till BF- Listan i en egen tråd!

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m56555018.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-24 09:45
    Här kommer en tråd för alla våra bebisar som kommit till världen!

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-september

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-24 09:46
    Bebistråden! (länken ovan fungerade ej)

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-september-2011-68/forum/m60428932.html
  • Svar på tråden BF september 2011
  • lillagreizn

Ja helt underbart :) Kul att se att man faktiskt hade ett litet mirakel där inne, se hjärtat slå osv :D

• Tekla78

Underbart att få se lillbebisen! Skönt att allt var bra. Jag hade ont i korsryggen i början av förra grav. men det gick över sen. Det är väl bäckenet som luckras upp kan jag tänka. Låg och intensivt kände efter igår kväll och jag tror minsann jag kände lite rörelser:) Kanske därför jag varit så trött idag för det satte nog igång min hjärna inatt. Inte konstigt att man sover oroligt eller drömmer mycket under graviditeten. Många förändringar, både kroppsliga och mentala.

• NornaB

Nån  här som bor i Uppsala med omnejd? Jag och min man ska upp där om en månad då han ska på ett styrelsemöte. Jag tänkte passa på och shoppa lite om där finns några bra affärer/gallerior? Nån som har nåt tips? Jag tänkte försöka hitta lite mammakläder. Utbudet här i Hässleholm/kristianstad trakten är väldigt litet!

Rasmus 010318 Isac 040224 Max 060106
  • hanna elise

Här är en till som är less på vintern och kylan farmförallt. 

Inatt hade vi -32 grader, när jag skulle till jobbet var det varmare.... "bara" 26,5. Till råga på allt fick vi strömavbrott inatt och var utan ström i drygt tre timmar. Det han bli  ganska kallt inomhus, dessutom var man ju livrädd för att det skulle dröja länge innan den skulle komma tillbaka och att kanske golvvärmen skulle frysa sönder

GE OSS VÅR NU! 

• Sarasvensson87

Hej alla gravida glada tjejer:)! Jag är i v.11+1 och planerad bf är den 15/9:)

• Flisan79
    cicci89 skrev 2011-02-23 17:40:52 följande:
    Hej! Länge den man skrev! Har alla berättat för familj och så?:)
    Nop, men efter KUB på fredag blir det andra bullar (ja om det ser bra ut vill säga)
  • Flisan79
    Sarasvensson87 skrev 2011-02-23 17:20:55 följande:

Hej alla gravida glada tjejer:)! Jag är i v.11+1 och planerad bf är den 15/9:)

Grattis och välkommen
  • vanligmänniska

Vi berättade för bådas våra familjer i helgen då de var här på middag!
    Visade en liten bild från det tidiga VUL'et v 7+4 och sa att det i september kommer en liten ny människa till världen! De blev jätteglada och vi hoppas nu att KUBet imon enbart skall visa bra saker så vi kan våga berätta för vännerna med!

• hanna elise
    cicci89 skrev 2011-02-23 17:40:52 följande:
    Hej! Länge den man skrev! Har alla berättat för familj och så?:)
    Vi har berättat för ALLA, och tur är väl det eftersom jag fick frågan idag om jag var gravid av en förälder som kom till jobbet :)

Svar på tråden BF september 2011