Flisan79 skrev 2011-02-24 12:37:41 följande:
Oj, hmm, vi är sjuka båda två. Men har för mig att KUB-ul på sös inte låg vid bb så det borde väl inte vara problem. Frågan är snarare om gubben min enns pallar. Han ligger i 40 graders feber just nu. Vill inte behöva åka ensam. Tänk om man får ett dåligt besked

Aj då, låter inte kul du!!!
Flisan79 skrev 2011-02-24 14:03:56 följande:
Kollade upp och jo sjutton ligger det inne på sös förlossning. Jaja, jag mår ganska bra och gubben mår faktist bättre nu. Må det fortsätta så.
She is Me skrev 2011-02-24 13:46:37 följande:
Idag har jag varit på Kub och sett det lilla grynet, som visade upp sig så fint. Blev lite rädd först när bm sa och här har vi ett barn... precis som om hon skulle säga och här är ett till.... men nej det var bara ett, och inte är det så bara

.... fick fina bilder och ett minskad risk från 1:380 till 1:2800 nånting, kommer inte håg exakt..... mer än att det är väldigt liten sannolikhet att det skulle vara något. kunde tom se de fyra kamrana i hjärtat, vilket man sällan lyckas med, å den lille låg där å guppade och drack, och man såg urinblåsan, så systemet var igång... som hon sa.... solen skiner idag, och jag med den! och allt detta på makens födelsedag, världens finaste present. Vi berättade för sonen idag, som fyller fyra.... när han såg bilderna så sa jag, ser du vad det är... JA en katt

sen sa jag att det är en bebis. Jaha, sa han var är den? jag svarade vad tror du. I mammas mage sa han och log och gick direkt fram och lade huvudet på magen. Sen sa när kommer den då?
blev flyttad från v12+0 till 12+2 så det var positivt, fast det är ju inte så säkert mått, när de är så små.....
ja babbel babbel

Gud att ni blev friska så snabbt:D Det var en rejäl bra uppfriskning det!!!
Vill bli fyra skrev 2011-02-24 14:05:42 följande:
Skönt att era kub-test går bra! Alla ni som gör, är ni så "gamla" eller får ni ändå? Jag antar att jag inte kommer få göra. Blir 29 om några månader så är ju för ung. Ska inte på inskrivning förrän om två veckor heller (i vecka 10+4) så då börjar det ju bli sent att bokas in på något sånt också.
Här erbjuds alla kubb, jag var 22 första gången bara, nu har jag blivet 24.
She is Me skrev 2011-02-24 13:46:37 följande:
Idag har jag varit på Kub och sett det lilla grynet, som visade upp sig så fint. Blev lite rädd först när bm sa och här har vi ett barn... precis som om hon skulle säga och här är ett till.... men nej det var bara ett, och inte är det så bara

.... fick fina bilder och ett minskad risk från 1:380 till 1:2800 nånting, kommer inte håg exakt..... mer än att det är väldigt liten sannolikhet att det skulle vara något. kunde tom se de fyra kamrana i hjärtat, vilket man sällan lyckas med, å den lille låg där å guppade och drack, och man såg urinblåsan, så systemet var igång... som hon sa.... solen skiner idag, och jag med den! och allt detta på makens födelsedag, världens finaste present. Vi berättade för sonen idag, som fyller fyra.... när han såg bilderna så sa jag, ser du vad det är... JA en katt

sen sa jag att det är en bebis. Jaha, sa han var är den? jag svarade vad tror du. I mammas mage sa han och log och gick direkt fram och lade huvudet på magen. Sen sa när kommer den då?
blev flyttad från v12+0 till 12+2 så det var positivt, fast det är ju inte så säkert mått, när de är så små.....
ja babbel babbel

HÄRLIGT!!!!