• Renni

BF september 2011

Hejsan!

Är det någon mer än jag som väntar barn i september 2011?

Jag plussade idag, detta blir vårt andra barn.
    Men tredje graviditeten ( förra slutade i missfall)

Skulle vara roligt att följas åt igenom alla graviditetskrämpor & funderingar =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-12-27 12:53
    {#emotions_dlg.flower}BF LISTA SEPTEMBER{#emotions_dlg.flower}

1 sep Cornellia (första barnet)
    3 sep Rozensliv (andra barnet)
    6 Sep Renni (andra barnet)
    6 sep Givinglife (andra barnet)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-10 14:14
    Länk till BF- Listan i en egen tråd!

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m56555018.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-24 09:45
    Här kommer en tråd för alla våra bebisar som kommit till världen!

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-september

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-24 09:46
    Bebistråden! (länken ovan fungerade ej)

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-september-2011-68/forum/m60428932.html
  • Svar på tråden BF september 2011
  • Rebeccat

Det låter ju jätte bra , då håller jag tummarna på att ni får lika fina siffror i morgon och ja självklart en levande bebbe! : )
    Skönt att veta att man får svar direkt och att ni haft bra upplevelser ifrån det.  Nu känner jag mig absolut tryggare i vad jag ska välja. Tack så jätte mycket för att ni är så gulliga och delar med er :)

• amina22

Hej alla hoppas  ni alla mår bra, jag har inte heller någon ork , totalt orkelös får knappt i mig mat heller allt smakar bläääääää, ilar med i min livmorder är det farligt?

J
  • Flisan79

Nu har så många nämnt ilar att jag måste skriva. Ja, min ilar ibland. särkillt mellan bena. Känns bekant så det gjorde det nog i tidigare grav med.

Summan av kardemumman: Många som har det=normalt

• NornaB
    Cornellia skrev 2011-02-24 15:07:29 följande:
    Är det bara jag som i princip inte orkar nånting?

Jag har precis varit ut på en promenad med hunden, nu kommer jag nog inte orka nått mer än att kolla på tv den närmsta timmen, jag blir heeelt utmattad bara av att göra minsta grej!
    Jag blir med snabbt trött. Efter en dag på jobbet där jag går och jobbar fysiskt i 8 timmar har jag fruktansvärt ont i hela kroppen. Men mest i bäcken trakten och ljumskarna. För att inte tala om fötterna!! Kan knappt ställa mig på dom när jag ska upp och kissa på natten. Sjukt ont! Ingen annan som har ont i fötterna? Tur jag har kul på jobbet Annars hade det varigt jobbigt.
    Rasmus 010318 Isac 040224 Max 060106
  • amina22

ja jag har med ont i slidan i bland gör det så så ont men är glad för minsta lila symtom,

annars klagar man bara att man inte känner nåt, så lite glad blir man allt när man mår skit vissA Dagar

• betula
    M y skrev 2011-02-24 18:41:10 följande:
    Fy fasen vad kallt ni har det här i storstan,brrrrr!
    Hittar inga snygga mammakläder och inget annat heller,vilket är väldigt konstigt för min del. Tror jag hamnat i någon slags depression, kan börja gråta när som och så kommer tårarna som på beställning annars har jag svårt för att gråta.
    Fler som känner sig deppiga?
    Här är en till som känner sig låg. Tror dels det beror på att jag totalt saknar ork och inte känner igen mig själv i det, sover dåligt, men sen även alla hormoner så klart. Förra helgen bölade jag ohejdat då sambon berättade att han skulle ut o fiska m några arbetskamrater på fm. Och egentligen visste jag ju att de skulle hitta på något, då de hade en kille över från england, men det hjälpte inte, jag bölade ändå :P
  • betula
    Flisan79 skrev 2011-02-24 19:07:38 följande:
    Endast positivt. Antingen får man ju ett positivt besked och dessutom en extra glutt på lill*n. Eller så får man ett dåligt besked i god tid för antingen åtgärd eller åtminstånde chans till förberedelse inför vad som kanske komma skall.
    Håller helt med. Lite nervöst, men såg bara fördelar m att göra det.
  • Flisan79
    betula skrev 2011-02-24 21:00:20 följande:
    Håller helt med. Lite nervöst, men såg bara fördelar m att göra det.
    Jo tack....räknar ju timmarna. Även om allt är positivt är man ju ändå nervös att något ska vara fel. Är man väl inför alla VUL/UL.
  • M y

Batula: Då är vi minst två. Jag hatar att va så här låg, då jag i vanliga fall är positiv och glad för det mesta. Bölar som ett psykfall här för allt och inget, igår på ett fik när jag fick syn på en nyfödd. Sambon funderar på att lägga in mig misstänker jag. Hoppas det vänder för oss snart, om inte innan så till våren.
    Vilken vecka är du i ? Ska du göra KUB ?

• Sofiafia82

På lör är mitt kub-test. Ska göra det i köpenhamn då jag å sambon bor här.

Får man alltid en dvd från undersökningen med sig hem även när man gör det i sverige? Det står på hemsidan att de spelar in det man ser (alltså fostret i magen) och sen får man med sig filmen hem.

Svar på tråden BF september 2011