• Renni

BF september 2011

Hejsan!

Är det någon mer än jag som väntar barn i september 2011?

Jag plussade idag, detta blir vårt andra barn.
    Men tredje graviditeten ( förra slutade i missfall)

Skulle vara roligt att följas åt igenom alla graviditetskrämpor & funderingar =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-12-27 12:53
    {#emotions_dlg.flower}BF LISTA SEPTEMBER{#emotions_dlg.flower}

1 sep Cornellia (första barnet)
    3 sep Rozensliv (andra barnet)
    6 Sep Renni (andra barnet)
    6 sep Givinglife (andra barnet)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-10 14:14
    Länk till BF- Listan i en egen tråd!

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m56555018.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-24 09:45
    Här kommer en tråd för alla våra bebisar som kommit till världen!

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-september

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-24 09:46
    Bebistråden! (länken ovan fungerade ej)

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-september-2011-68/forum/m60428932.html
  • Svar på tråden BF september 2011
  • lilla ögat
    rubin skrev 2011-03-08 17:00:00 följande:
    Jag såg inte förlossningsprogrammet igår utan tänkte se på TV4play, men det gick inte utan nån special grej. Jag får vänta tills nästa måndag.

Gick in i v.12+0 idag, skönt.
    I helgen berättade vi för våra familjer, alla blev väldigt glada och vissa lite chockade i början. Tror inte riktigt att mina brorsbarn förstod, 7 o 5 år, men 5åringen har tjatat länge på kusin så han bör bli nöjd. 

Jag är fortfarande väldigt trött, är detta nått jag skall vänja mig vid eller kommer det försvinna snart? 
    Jag har tittat på det idag på TV4 play. Så det funkade för mig. 
    Jag är också sjukt trött fortfarande, men jag tycker nog att det har släppt liiite, men jag kan inte minnas att jag varit så här trött med de andra.
    jag är också i v. 12 +0 idag . Då måste du också vara beräknad till 19e eller? Har du fått tid för UL? Jag har inte sett min bebis alls än utan tycker väntan är väldigt lång, fick en tid idag till Ul, den 26/4... 
  • Flisan79

Tack för svar om påsken...kan ju vara bra att veta

MuM2girls skrev 2011-03-08 17:57:26 följande:
    Har mitt rul den 15 april, är då i v20. Tycker det är rätt roligt att det är lite senare, man ser ju så mycket mera då:D
    Attans, där gick vi isär med UL:en
  • MuM2girls
    Flisan79 skrev 2011-03-08 18:16:35 följande:
    Tack för svar om påsken...kan ju vara bra att veta Attans, där gick vi isär med UL:en
    Hihi, ahh, men men, kanske prickar vi förlossningen på samma datum, hehe!!
  • Frka11

kom för en stund sen hem från UL....och vi fick se en pigg liten skrutt...lyckan är total!!!
    äntligen kan man slappna av och njuta...
    har nog aldrig varit såhär glad i hela mitt liv, har varit orolig sen jag fick mitt plus(pga tidigare ma) men nu tänker jag bara njuta av att vara gravid med alla dess krämpor....det är värt att ha foglossningar så länge skrutten lever och mår bra:) lyckligast i hela världen just nu:)

• Ellebellebi2010

Ååh, jag går fortfarande o väntar på kallelse till RUL! Ska komma senast i slutet av mars o RUL ska vara i början av april.

• Nattis02

varsågod.. :D Jag åker bort på Påsk därför jag vet på ett ungefär när det är... Men den 23 april är det påskafton.. :D

• Ullis72
    lilla ögat skrev 2011-03-08 18:05:23 följande:
    Jag är också sjukt trött fortfarande, men jag tycker nog att det har släppt liiite, men jag kan inte minnas att jag varit så här trött med de andra.
    jag är också i v. 12 +0 idag . Då måste du också vara beräknad till 19e eller? Har du fått tid för UL? Jag har inte sett min bebis alls än utan tycker väntan är väldigt lång, fick en tid idag till Ul, den 26/4... 
    Då är vi 3 st som är exakt lika, är oxå 12 +0 idag. 

Kram på er!!!
  • rubin
    lilla ögat skrev 2011-03-08 18:05:23 följande:
    Såg det nu att man kunde se på det, min tekniske make sa att man behövde ha TV4  premium.
    Jag är oxå beräknad 19e tror jag, jag har fått tid till RUL 27/4, vilket känns väldigt långt bort.
    Jag var hos BM för nästan två veckor sedan och fick se den guppande bönan :)
  • malar87

Jag har fått foglossning nu tror jag. kom inte upp ur soffan utan att gråta. kan man ha de så tidigt jag är i v 11+0 idag?

Svar på tråden BF september 2011