• Analoga

Halv 8 hos mig

Hittar ingen tråd för denna säsong så jag startar en ny

Här kan vi diskutera programmet; risa, rosa o kritisera el berömma! SoligSkål

• Svar på tråden Halv 8 hos mig
  • Empiiis
    Jess69 skrev 2011-01-14 17:00:45 följande:
    Ja, eller åtminstone sköljer kryddorna/salladen först....
    Ja. haha

____
    Jag skulle jättegärna vilja anmäla min mamma till halv åtta hos mig. Men hon vill inte ens vara med på kort Tungan ute
  • Jess69

Haha, ja, då kan det bli svårt, där har man ju en kamera runt sig hela tiden...

• Empiiis

Ja, o inte är det är flaschigt hem att visa upp heller.  Tungan ute

Minns ett gammalt avsnitt då det var en ung tjej som bodde i studentkorridor tror jag det var. Det var kul! Inte bara stora fina villor eller designade lägenheter. Fast det är ändå kul/fint att se hur andra har det fint Tungan ute

• Mia386

Tjejen vann, "afrikanen" kom tvåa, gotlänningen 3:a och djurtanten kom sist! :D 
    Ni kan kolla på tv4 play. avsnitten finns där 

• Elins mamma 2010
    Empiiis skrev 2011-01-14 17:24:57 följande:

Minns ett gammalt avsnitt då det var en ung tjej som bodde i studentkorridor tror jag det var. Det var kul! Inte bara stora fina villor eller designade lägenheter. Fast det är ändå kul/fint att se hur andra har det fint Tungan ute
    ja det är superkul att se hur andra har det. Det var lite kul förra säsongen när en tjej hade en liten möbel i vardagsrummet som hon var jätteförtjust i. En annan deltagare hade en likadan - i sitt utedass! Jag tyckte lite synd om tjejen, hon blev nog rätt förolämpad... Obestämd
  • SofiaO
    Elins mamma 2010 skrev 2011-01-14 19:58:54 följande:
    ja det är superkul att se hur andra har det. Det var lite kul förra säsongen när en tjej hade en liten möbel i vardagsrummet som hon var jätteförtjust i. En annan deltagare hade en likadan - i sitt utedass! Jag tyckte lite synd om tjejen, hon blev nog rätt förolämpad... Obestämd
    *haha*
    Den minns jag! Visst var det någon liten byrå av något slag. En vit..? Hon som hade byggt sitt eget vitrinskåp, sydde alla sina kläder och hade ett megasmajl från början till slut..? Hon var  extremt klämkäck vill jag minnas....?
  • Elins mamma 2010
    SofiaO skrev 2011-01-14 21:47:23 följande:
    *haha*
    Den minns jag! Visst var det någon liten byrå av något slag. En vit..? Hon som hade byggt sitt eget vitrinskåp, sydde alla sina kläder och hade ett megasmajl från början till slut..? Hon var  extremt klämkäck vill jag minnas....?
    ja just det, hon ja! de var i luleå om jag minns rätt
  • Analoga
    Empiiis skrev 2011-01-14 16:58:43 följande:
    Jaaa vem vann? missade det helt.

Fick lite rysningar av djursholmstanten. Om hon någonsin bjuder mig på middag hoppas jag iallafall att hon har glasögon när hon plockar i trägården Tungan ute
    Om inte annat får man se till att man har glasögonen på sig själv
  • Analoga
    Empiiis skrev 2011-01-14 17:24:57 följande:

Jag tycker det är roligt när de nångång är hemma hos nån som har det mer "normalt", och inte bara som att kliva in i ett "Mio-hem"
  • Analoga

Tror ni att han som var sist ut denna vecka, gotlänningen, var sponsrad av Estrella på något sätt?

Det låg en Estrella chipspåse synligt i hans kundvagn, och det var ju inget han hade vid maten. Sedan så såg man den tydligt med märke och allt på diskbänken också

Svar på tråden Halv 8 hos mig