• Analoga

Halv 8 hos mig

Hittar ingen tråd för denna säsong så jag startar en ny

Här kan vi diskutera programmet; risa, rosa o kritisera el berömma! SoligSkål

• Svar på tråden Halv 8 hos mig
  • Elins mamma 2010
    Maisie skrev 2011-02-01 20:41:34 följande:
    Om man ska servera så lite soppa som Linda så är det nog en bra idé att ha lite mindre tallrikar.
    Varmrätten såg inget vidare ut heller tycker jag, väldigt lite rotfrukter tex...

Hon serverade verkligen extremt lite soppa! Fast det kanske såg lite ut för att den var så tjock.
  • Analoga
    Maisie skrev 2011-02-01 20:41:34 följande:
    Om man ska servera så lite soppa som Linda så är det nog en bra idé att ha lite mindre tallrikar.
    Det var ju inte ens soppa. Det var ju puré. En soppa ska vara flytande.
  • Analoga

Herregud vad han garvar killen   Jag sitter och garvar åt hans roliga skratt

• Analoga

Vad tycker ni om veckans program?  Tycker de varit duktiga de två som varit hittills.

Tjejen som var i måndags, Ibiza, blir man ju bara så glad av att se   Fasen vilken härlig stil hon har med bl a dreads i olika färger - hon ser ut som en vitaminkick

Ikväll blir det prästen som diggar hårdrock

• Mia386

Har bara sett det med Ibiza... Tyckte hon verkade som en härlig tjej! Skönt att se lite "annorluda" människor och inte enbart "kavaj-nissar" :P 
    Måste kolla ikväll! Ska bli kul! Hoppas menyn är lite hintar om biblen... hade varit lite kul :P  

• Elins mamma 2010

Ja jag har aldrig sett en halv åtta-vecka med så olika människor! Kul!
    Jag har glömt vad ibizas dotter heter, nån som minns? Hon har ett väldigt annorlunda namn, men jag har glömt vad.

• JPT
    Elins mamma 2010 skrev 2011-02-09 16:47:25 följande:
    Ja jag har aldrig sett en halv åtta-vecka med så olika människor! Kul!
    Jag har glömt vad ibizas dotter heter, nån som minns? Hon har ett väldigt annorlunda namn, men jag har glömt vad.
    Chai tror jag att det var :) 
  • Elins mamma 2010
    JPT skrev 2011-02-09 16:49:05 följande:
    Ja just det, tack! Härligt namn, har aldrig hört nån heta det förut.

Undrar om Ibizas sås är god? Låter lite för "enkelt" med bara kycklingfond och grädde men det kanske är gott?
  • Analoga
    JPT skrev 2011-02-09 16:49:05 följande:
    Ja det var Chai   men jag trodde det var en pojke?
Svar på tråden Halv 8 hos mig