• Analoga

Halv 8 hos mig

Hittar ingen tråd för denna säsong så jag startar en ny

Här kan vi diskutera programmet; risa, rosa o kritisera el berömma! SoligSkål

• Svar på tråden Halv 8 hos mig
  • Elins mamma 2010
    Analoga skrev 2011-01-12 20:27:18 följande:
    Vad tyckte ni om kvällens program då??  Måste säga att hon lagade ovanliga rätter i ovanliga kombinationer, men det verkade ju vara gott   Tror hon vinner, svårt för gotlänningen att gå över 25 poäng i morgon.
    jag blev rätt chockad när pepparrotsmänniskan öppnade värdinnands badrumsskåp och sen provade henes läppglans!!

Ja rätterna verkade goda. Vad tyckte gästerna om förrätten? jag missade det.
  • SofiaO
    Elins mamma 2010 skrev 2011-01-12 20:37:05 följande:
    jag blev rätt chockad när pepparrotsmänniskan öppnade värdinnands badrumsskåp och sen provade henes läppglans!!

De var helsålda på förrätten!
    Lite otippat med rådjur och löjrom :-P
  • Elins mamma 2010
    SofiaO skrev 2011-01-12 21:12:55 följande:
    De var helsålda på förrätten!
    Lite otippat med rådjur och löjrom :-P
    ja jag måste erkänna att det låter inte gott haha!
  • SofiaO
    Elins mamma 2010 skrev 2011-01-12 21:34:54 följande:
    ja jag måste erkänna att det låter inte gott haha!
    Njaeee.... Inte direkt. Men uppenbarligen borde man ju testa. Speciellt den yngre karln vart helt tokig i det!
  • Mia386

såg inte gårdagens avsnitt, ute och körde lite bil så bebis kunde få sova lite.. får leta på play och se om de har avsnittet ute. 

• Elins mamma 2010
    Mia386 skrev 2011-01-13 09:15:32 följande:
    såg inte gårdagens avsnitt, ute och körde lite bil så bebis kunde få sova lite.. får leta på play och se om de har avsnittet ute. 
    usch, det fick jag göra i höstas...
    Avsnitten brukar finnas på tv4 play.
  • Gul13

Jag lägger mig i lite här för jag missade oxå gårdagen.
    Vad tyckte de om huvudrätten?

Den där tisdagsmänniskan var ju bara vidrig. Att hon fick så många poäng som hon fick var för snällt!

• Analoga
    Gul13 skrev 2011-01-13 09:24:30 följande:

Jag lägger mig i lite här för jag missade oxå gårdagen.
    Vad tyckte de om huvudrätten?

Den där tisdagsmänniskan var ju bara vidrig. Att hon fick så många poäng som hon fick var för snällt!

Överlag så gillade de alla hennes rätter. Hörde inga direkta klagomål.
  • Analoga
    Elins mamma 2010 skrev 2011-01-12 20:37:05 följande:

Ja husesyn är väl en sak, men att rota i badrumsskåpet är liiite övertramp; och att dessutom PROVA ett läppglans (som man inte ska låna av varanda av hygieniska skäl) är att riktigt gå över gränsen! Hon är lite tokig pepparrotsmänniskan
  • Mia386

ja fy för den människan! Hon verkar ganska högfärdig med, hoppas verkligen hon hamnar på sista plats så hon får veta lite hut! "då är jag väl plätt-drottningen..." garh! orka en sådan människa! Fast "rappen" var ganska rolig ^^ 

Den där förrätten ska jag verkligen testa någon gång... om jag kan få tag på rådjurskött såklart, får skicka ut min morfar på rådjurs jakt.. ^^ är så länge sedan man åt det nu så jag nästan har glömt hur det smakar.. Drömmer 

Men plättarna tycker jag inte var så mycket till efterrätt. Hade velat se något mer avancerat och lite häftigare.  

Svar på tråden Halv 8 hos mig