Halv 8 hos mig
Hittar ingen tråd för denna säsong så jag startar en ny
Här kan vi diskutera programmet; risa, rosa o kritisera el berömma! 

Hittar ingen tråd för denna säsong så jag startar en ny
Här kan vi diskutera programmet; risa, rosa o kritisera el berömma! 

Tror ni att han som var sist ut denna vecka, gotlänningen, var sponsrad av Estrella på något sätt? ![]()
Det låg en Estrella chipspåse synligt i hans kundvagn, och det var ju inget han hade vid maten. Sedan så såg man den tydligt med märke och allt på diskbänken också ![]()
Håller med, ibland hinner det knappt gå 5 minuter, sedan är det reklam! Eller i slutet på en film, max 7 min kvar av filmen, så kör de en reklam paus! Den domaren som gick med på att de fick ha reklam mitt under programmen måste hata sig själv nu...
Jag tycker också reklamen är skitjobbig, och jag tittar aldrig på den. Stänger av ljudet och gör nåt annat eller så läser jag lite på text-tv. Vi måste ofta pausa programmet pga vår bebis och då kan man slippa reklamen helt sen om man har tur, hehe
Inspelningsbara digitalboxar are simply the best!
Har missat nästan hela veckan, fick se igår.. :P Men det var häftig mat hon hade... Efterrätten ska man nog se till att prova någon gång, verkade tydligen rätt god :)
Jag blev fundersam när hon kokade äggskalen, jag tänkte, vad ska hon ha dem till, haha!
Vilket häftigt 50-talsrum han hade, han i onsdags!
Hon den där Mika, är det samma Mika som startade agenturen Mikas?
Minns ni killen (för ganska länge sedan) som bjöd på hembryggt vitt vin i 50 cl plast ölmuggar, gästerna fick servera sig själva. Det var en massa smutstvätt liggandes överallt och ostädat och obäddat.... 
Stackars matgäster - jag hade haft svårt att äta hans mat.
Jag har själv ganska stökigt hemma ibland men visst sjutton städar man innan man får gäster?
Men ganska kul med dessa orginal.

Jag minns inte riktigt. Men de hade nog ganska trevligt.
Maten var nog inte den bästa.
Han bodde i en liten etta tror jag och de fick sitta runt vardagsrumsbordet och äta...
Men det såg så himla grisigt ut i lägenheten så va nog mest det jag tänkte på (stora högar med tvätt liggandes).
De som gör programmet är ju extremt duktiga på att få ihop folk som verkar trivas med varandra.
Tror aldrig jag sett någon som varit otrevlig.
Vissa är väldigt generösa med poäng och andra är väldigt snåla.