• Analoga

Halv 8 hos mig

Hittar ingen tråd för denna säsong så jag startar en ny

Här kan vi diskutera programmet; risa, rosa o kritisera el berömma! SoligSkål

• Svar på tråden Halv 8 hos mig
  • S Sofia
    Elins mamma 2010 skrev 2011-01-21 23:22:06 följande:
    Jag blev fundersam när hon kokade äggskalen, jag tänkte, vad ska hon ha dem till, haha!
    Vilket häftigt 50-talsrum han hade, han i onsdags!
    Hon den där Mika, är det samma Mika som startade agenturen Mikas?
    Nej det är inte hon Mika!
  • Analoga
    Brunnsbo skrev 2011-01-21 23:29:46 följande:
    Minns ni killen (för ganska länge sedan) som bjöd på hembryggt vitt vin i 50 cl plast ölmuggar, gästerna fick servera sig själva. Det var en massa smutstvätt liggandes överallt och ostädat och obäddat.... Skäms

Stackars matgäster - jag hade haft svårt att äta hans mat. 

Jag har själv ganska stökigt hemma ibland men visst sjutton städar man innan man får gäster? 

Men ganska kul med dessa orginal. 
    Jag minns! Ja fy det kändes...shabbigt. Bedrövligt att inte städa innan man får hem TV och gäster man aldrig träffat förut..
  • Elins mamma 2010

såg ni avsnittet igår? haha, vilken min Johan gjorde när Olle pussade honom på munnen! Det hade han inte väntat sig.
    Vad mycket snyggare Johan blev efter att han rakat av sig skägget förresten.

• Mia386
    Elins mamma 2010 skrev 2011-01-28 22:53:38 följande:
    såg ni avsnittet igår? haha, vilken min Johan gjorde när Olle pussade honom på munnen! Det hade han inte väntat sig.
    ja, håller verkligen med. Och maten hon gjorde blev nog ganska god. :) 
  • Analoga
    Elins mamma 2010 skrev 2011-01-28 22:53:38 följande:
    Ja han såg chockad ut :D
  • Analoga
    Mia386 skrev 2011-01-29 10:06:01 följande:
    ja, håller verkligen med. Och maten hon gjorde blev nog ganska god. :) 
    Ja maten såg ju otroligt god ut! Vattnades i munnen på mig under programmet Tungan ute

Men oj vad strukturerad vad hon var! Hon verkar ha allt under kontroll; men det är nog skönt att vara så
  • Mia386
    Analoga skrev 2011-01-29 11:19:49 följande:
    Ja maten såg ju otroligt god ut! Vattnades i munnen på mig under programmet Tungan ute

Men oj vad strukturerad vad hon var! Hon verkar ha allt under kontroll; men det är nog skönt att vara så
    ja det hade varit rätt härligt, gäller bara att man inte glömmer skriva ner något på listan ^^
  • Maisie

Om man ska servera så lite soppa som Linda så är det nog en bra idé att ha lite mindre tallrikar.

• Tinko
    Maisie skrev 2011-02-01 20:41:34 följande:
    Om man ska servera så lite soppa som Linda så är det nog en bra idé att ha lite mindre tallrikar.
    Puré menar du?
Svar på tråden Halv 8 hos mig