• Analoga

Halv 8 hos mig

Hittar ingen tråd för denna säsong så jag startar en ny

Här kan vi diskutera programmet; risa, rosa o kritisera el berömma! SoligSkål

• Svar på tråden Halv 8 hos mig
  • Analoga

Härlig präst - diggar AC/DC

Undrar om hon verkligen hade en dörrsignal som lät som en kyrkklocka eller om det var TV som lade på ljudet?

Lite enkel meny kan jag tycka dock, knäckebröd och vatten till förrättDrömmer

• Göteborgstjej

DEn menyn som han igår hade - det var verklien MIN meny... Mums!

• Analoga
    Göteborgstjej skrev 2011-02-09 20:13:23 följande:
    DEn menyn som han igår hade - det var verklien MIN meny... Mums!
    Ja gårdagens och måndagens meny tyckte jag om - men dagens var lite tråkig.
  • Gurkan

Jag älskar verkligen prästen, lite lagom sneaky så där. Lyssnar på hårdrock men vägrar sjunga med i refrängen och vet vad growl är, har kyrkklockor som ringklocka och bjuder på knäckebröd och vatten !

• Analoga
    Gurkan skrev 2011-02-09 20:16:52 följande:
    Jag älskar verkligen prästen, lite lagom sneaky så där. Lyssnar på hårdrock men vägrar sjunga med i refrängen och vet vad growl är, har kyrkklockor som ringklocka och bjuder på knäckebröd och vatten !
    Ja var det verkligen ringklockan?? Eller lade TV4 på ljudet??
  • Gurkan
    Analoga skrev 2011-02-09 20:18:26 följande:
    Ja var det verkligen ringklockan?? Eller lade TV4 på ljudet??
    Det tänkte jag iofs inte på att det säkert kunde ha gjort jag bara utgick från att hon hade det eftersom hon verkar ändå vara en sådan typ av personlighet att h on mycket kunde ha det :D
  • Mia386

Gud vad jag missar mycket! Såg bara hälften av gårdagens avsnitt... :( och ikväll kommer jag missa det, sambon har "paxat" tv:n ikväll... *mummel mummel hockey..* Men jag och dottern kan ju kolla på nätet kanske.. :P 

• Analoga

Fler än jag som tycker det är lite irriterande över att nästa veckas tema är "gayvecka"??

Jag stör mig absolut inte på homosexuella, men jag stör mig på att de sorterar in dem i ett fack! Tycker det är urlöjligt! De har ju haft homosexuella med förut i blandning med heterosexuella!

• Snöviolen
    Analoga skrev 2011-02-11 11:59:47 följande:

Fler än jag som tycker det är lite irriterande över att nästa veckas tema är "gayvecka"??

Jag stör mig absolut inte på homosexuella, men jag stör mig på att de sorterar in dem i ett fack! Tycker det är urlöjligt! De har ju haft homosexuella med förut i blandning med heterosexuella!

Haha ja och sen kan de ju ha tema vi som går på soc.
  • Analoga
    Snöviolen skrev 2011-02-11 12:09:54 följande:
    Haha ja och sen kan de ju ha tema vi som går på soc.
    ...ja och tema arbetslösa, tema sjukskrivna osv osv   Nä jag vet inte vad de tänkte på när de kom på den idén...
Svar på tråden Halv 8 hos mig