Halv 8 hos mig
Hittar ingen tråd för denna säsong så jag startar en ny
Här kan vi diskutera programmet; risa, rosa o kritisera el berömma! 

Hittar ingen tråd för denna säsong så jag startar en ny
Här kan vi diskutera programmet; risa, rosa o kritisera el berömma! 

Härlig präst - diggar AC/DC
Undrar om hon verkligen hade en dörrsignal som lät som en kyrkklocka eller om det var TV som lade på ljudet?
Lite enkel meny kan jag tycka dock, knäckebröd och vatten till förrätt
DEn menyn som han igår hade - det var verklien MIN meny... Mums!
Jag älskar verkligen prästen, lite lagom sneaky så där. Lyssnar på hårdrock men vägrar sjunga med i refrängen och vet vad growl är, har kyrkklockor som ringklocka och bjuder på knäckebröd och vatten !
Gud vad jag missar mycket! Såg bara hälften av gårdagens avsnitt... :( och ikväll kommer jag missa det, sambon har "paxat" tv:n ikväll... *mummel mummel hockey..* Men jag och dottern kan ju kolla på nätet kanske.. :P
Fler än jag som tycker det är lite irriterande över att nästa veckas tema är "gayvecka"??
Jag stör mig absolut inte på homosexuella, men jag stör mig på att de sorterar in dem i ett fack! Tycker det är urlöjligt! De har ju haft homosexuella med förut i blandning med heterosexuella!
Fler än jag som tycker det är lite irriterande över att nästa veckas tema är "gayvecka"??
Jag stör mig absolut inte på homosexuella, men jag stör mig på att de sorterar in dem i ett fack! Tycker det är urlöjligt! De har ju haft homosexuella med förut i blandning med heterosexuella!