Halv 8 hos mig
Hittar ingen tråd för denna säsong så jag startar en ny
Här kan vi diskutera programmet; risa, rosa o kritisera el berömma! 

Hittar ingen tråd för denna säsong så jag startar en ny
Här kan vi diskutera programmet; risa, rosa o kritisera el berömma! 

Ooooo gårdagens meny gjorde mig lyrisk. Ja det är absolut vinnaren!
Medeltid Magnus middag var ju ... en kul grej men nä, gud vad jag hade blivit besviken.
Ja gårdagens var ju toppenfint, men det känns lite som säkra kort. Men även säkra kort smakar ljuvligt 
Jag tycker att Saras meny var lite tråkig.. Jag älskar hummer, och oxfilé är inte dumt det heller, men det är säkra kort.. Och hur ofta bjuder man på hummer? Det känns mer som en rätt som man äter för att fira riktigt ordentligt typ nyår. (min första tanke, hummer och oxfilé är för mig nyårsafton)
Är själv nog lite kär i "MedeltidsMagnus"! Jag gillade hans kreativa tänkande då det gällde att komponera ihop en meny som representerar en själv. Det tycker jag ger pluspoäng. Där var det väl kanske inte maten i sig som var det viktigaste, utan helheten och själva medeltidskonceptet.
Dessutom tycker jag att han verkar så mysig som person..
Jag har alltid undrat.. Får de sponsring av TV4 eller sponsorer då de handlar? Eller har de helt fria händer att betala hur mycket som helst för den mat de serverar? Svensk hummer är ju inte särskillt billigt exempelvis.
Jodå, jag skulle också reagera på märkligheter, fast jag hade hållit det för mig själv för att inte framstå som helt odräglig
Jag hade till exempel låtit chevré passera även om det hade gnagt inombords