• Analoga

Halv 8 hos mig

Hittar ingen tråd för denna säsong så jag startar en ny

Här kan vi diskutera programmet; risa, rosa o kritisera el berömma! SoligSkål

• Svar på tråden Halv 8 hos mig
  • Anova

Jag undrar hur de där pilgrimsmusslorna var i soppan.. Först stektes de (i bitar dessutom så de lär blivit genomstekta jättesnabbt) och sen i den varma soppan.. de måste varit sega.
    Det var en meny helt i min smak, gillar skaldjur och fisk, älskar älg och sorbet är den enda typ av glass jag äter.

• Moflo
    mer grubbel skrev 2011-03-07 21:12:39 följande:
    Högst irriterande värd idag tycker jag.
    Hahaha, tycker du det, hahaha?!
  • mimsan01
    Anova skrev 2011-03-07 23:13:14 följande:
    Jag undrar hur de där pilgrimsmusslorna var i soppan.. Först stektes de (i bitar dessutom så de lär blivit genomstekta jättesnabbt) och sen i den varma soppan.. de måste varit sega.
    Det var en meny helt i min smak, gillar skaldjur och fisk, älskar älg och sorbet är den enda typ av glass jag äter.
    Plus att hon väl stekte dom väldigt långt i förväg? Klart att man kanske inte hinner med att göra allt precis när gästerna kommer, men att koka musslorna och steka fisken är väl det absolut sista man gör innan man hiver ner det i soppan? Men det verkade ju smaka gott ändå enligt gästerna
  • Analoga
    Jess69 skrev 2011-03-07 23:05:53 följande:

Sara finns ju här på FL.... så hon kanske läser den här tråden? (skulle tro det eftersom hon är
    med i programmet )

Jag tyckte inte maten var nån höjdare heller...möjligtvis det nybakade brödet då

Så trevligt då. Då kanske hon kan svara på varför hon pratar om sig själv i 3:e person?

Tyckte maten igår verkade riktigt, riktigt god och lite mer annorlunda än man sett förut. Däremot verkade värdinnan lite hispig
  • mimsan01
    Analoga skrev 2011-03-08 08:41:17 följande:
    Så trevligt då. Då kanske hon kan svara på varför hon pratar om sig själv i 3:e person?

Tyckte maten igår verkade riktigt, riktigt god och lite mer annorlunda än man sett förut. Däremot verkade värdinnan lite hispig
    Jag hade gärna ätit gårdagens middag. Gillar skaldjur och älg, och sorbeten såg jättesmaskig ut! Men som sagt, lite hispig värdinna!
  • Analoga
    mimsan01 skrev 2011-03-08 08:52:58 följande:
    Jag hade gärna ätit gårdagens middag. Gillar skaldjur och älg, och sorbeten såg jättesmaskig ut! Men som sagt, lite hispig värdinna!
    Vattnades i munnen när jag hörde att de var älgfilé Tungan ute
  • Mia386

Fick inte se kvällens avsnitt heller.. hockey på tv:n Kräks Då får jag inte röra fjärrkontrollen.. 

• PrincessOfIce

Hoppar in.. Väldigt speciell men samtidigt spännande mat idag.. Tyckte dock att gårdagens lät betydligt godare..
    Fast det där honungssmöret lät spännande...

Förstår inte heller tredje personsnacket som Sara pysslar med..
    Verkar inte vara mycket som hon tycker om...

• AgnesGN
    Mia386 skrev 2011-03-08 21:11:04 följande:
    Fick inte se kvällens avsnitt heller.. hockey på tv:n Kräks Då får jag inte röra fjärrkontrollen.. 
    vet du inte om att den går på tv4play.se en vecka gratis... =)
Svar på tråden Halv 8 hos mig