Vill du veta om det bor en pedofil nära dig?
Nej, det ingen information som jag känner att jag skulle kunna göra någonting konstruktivt med. Mina barn ska ändå inte umgås med främlingar hur som helst.
Nej, det ingen information som jag känner att jag skulle kunna göra någonting konstruktivt med. Mina barn ska ändå inte umgås med främlingar hur som helst.
Mina känslor säger mig, att en person som våldtagit ett barn har förbrukat sin rätt att leva. Men mina känslor ska inte diktera hur andra människor ska behandlas. Det ska mitt förnuft göra.
Ja jag skulle vilja veta det för att kunna skydda mina barn och andra. jag känner en hel del som blivit utsatta av pedofiler och de har fått hela sina liv förstörda och tom tagit livet av sig. du lever med detta heeeeeeeela livet och dt går inte att förtränga. Så jag tänker inte försvara ett sånt AS för att de ska leva ut sina sexbehov. jag har vart på föreläsningar om detta och det var det värsta jag vart med om. de visade filmer och intervjuvade pedofilerna mm det var inget roligt alls. Jag var rasande!!!!!!