• Dorian Ertymexx

Vill du veta om det bor en pedofil nära dig?

Mammmmma skrev 2011-01-22 01:49:54 följande:

Pedofil, ungman gammalman, kvinna! Va inte så jävla trångsynt och fatta begreppet istället! Ska du inte rätta mina stavfel också(meddelar då att jag skriver på en minipc i mörkret i sängen)??????
    Om det nu finns pedofiler, män/kvinnor som är attraherade av barn här inne är ju bara sjukt om dom befinner sig på FL.. Låter som om vissa försvarar det "folket".....Hmm?.....

Helt korrekt. Jag försvara pedofiler. Inte personer som begår övergrepp på barn. Och det är inte jag som är trångsynt, jag kallar saker (och folk) vid deras rätta namn. Pedofiler behöver inte vara äckliga gubbar, vet du. Många av dem skäms för och avskyr sin dragning, åter andra försöker hitta sätt att leva ut på som inte skadar barnen. De som begår övergrepp på barn behöver inte ens vara pedofiler - de kan vara någon som inte har minsta pedofila dragning.

Pedofiler kan ha barn, vet du. De kanske har en familj och försöker leva som alla andra, men du menar att de då automagiskt inte har rätt att vara på FL, om de råkat födas med fel läggning?
    Jag är inte en kvinnokarl! Men jag jobbar på det!
  • Dorian Ertymexx
    Mammmmma skrev 2011-01-22 01:57:35 följande:

Bad things happens... Men där fanns ju inga bevis på att han äns skulle rört flickan!??!

Tur att jag inte är som den mamman då :) Utan vill ha bevis, hade tex. dottern/sonen sagt att den mannen gjorde konstiga saker på mig eller något liknande då först hade jag dömt inte innan...

Jag jobbade i en mataffär engång och hittade en bortsprungen liten pojke (jag hade civilkläder på mig) tog upp pojken och frågade högt så många hörde " hur ser din mamma ut, vad heter din mamma eller pappa, gick fram och frågade folk om det var deras barn... sen kommer mamman springades och gråter helt förtvivlat och tackar mig tusen ggr....

Det kan ha litet att göra med fördomar. Hade du varit man hade risken varit större att du råkat ut för samma sak som personen som beskrivs i tråden jag länkade till. Folk verkar tro att bara "äckliga gubbar" kan vara pedofiler, fastän de som begår övergrepp på barn oftast är familj, släkt eller andra som är nära familjen. Oavsett kön, ska tilläggas.
  • Dorian Ertymexx
    Profeten skrev 2011-01-22 02:16:55 följande:
    Så hur vidrigt brott man än begår, så ska man kräva och bli behandlad som alla andra ?
    Mao kan man göra vad som helst, sitta sin tid, och sen kräva att man ska ses på med samma ögon som någon som inte begått ett vidrigt dåd ?

Sen att du gör en helskum liknelse är en annan sak, men visst det är retorik.

Så om 51% röstar för att pedofiler/sexbrottslingar ska registreras, kan liknas med att 99% ska få våldta barn ?

Överdriv gärna mindre, blir svårt och ta dig på allvar annars.

Att registrerar sexbrottslingar gör inte en demokrati till en folkstyrd diktatur, för det var det du menade med din överdrivna liknelse.

Du brukar argumentera betydligt bättre än så här Dorian. 
    Vad är det du inte förstår? Du hävdade att demokrati är om majoriteten bestämmer i allt, och jag säger att så inte är fallet. Men visst, jag kan ju göra en "mindre extrem" jämförelse då - om 51% röstar för att sänka gränsen för lagligt sex till tio, betyder det att det är ett korrekt demokratiskt beslut? Är det det du menar?
  • Mammmmma
    Dorian Ertymexx skrev 2011-01-22 03:10:05 följande:
    Helt korrekt. Jag försvara pedofiler. Inte personer som begår övergrepp på barn. Och det är inte jag som är trångsynt, jag kallar saker (och folk) vid deras rätta namn. Pedofiler behöver inte vara äckliga gubbar, vet du. Många av dem skäms för och avskyr sin dragning, åter andra försöker hitta sätt att leva ut på som inte skadar barnen. De som begår övergrepp på barn behöver inte ens vara pedofiler - de kan vara någon som inte har minsta pedofila dragning.

Pedofiler kan ha barn, vet du. De kanske har en familj och försöker leva som alla andra, men du menar att de då automagiskt inte har rätt att vara på FL, om de råkat födas med fel läggning?
    MIN åskit är att jag tycker det är vidrigt! En läggning som är helt skadat!
    Såg en pedofildokumentär läs noga PEDOFILdokumentär här om veckan på TV:n där PEDOFILERNA själva berättar direkt från fängelset hur dom hade våldtagit och mördat barn och tänker på att få smeka,röra osv på ett barn igen. En kvinna hade gjort över 100 sexuella övergrepp på olika barn som hon själv berättade om. man fick även "vara med dom" på sina möten med psykiatrierna där dom satt och berättade vad dom hade gjort med barnen!! Och det var PEDDOSAR! Kommer inte ihåg vad den hette men tror den gick på tv4 fakta.....
    Nej jag gillar inte att peddosar vistas på ett forum där de flesta lägger upp bilder och annat på sina barn som sjuka människor sitter och suktar efter!! USCH!!!!!!
    Vadå är du pedofil eftersom du beskyddar dom så????
  • Dorian Ertymexx
    EmilieC skrev 2011-01-22 02:37:56 följande:
    Usch! Anders och andra som gjort sånna saker har verkligen förbrukat sin rätt, eller vad man ska säga.
    Dom som tycker att han förtjänar ett bra liv efter det där, dom kan verkligen inte sätta sig in i hur lilla Engla måste ha kännt, hur hennes föräldrar, nära och kära mår idag. Han har inte bara tagit ett liv utan många genom det han gjorde. Varför ska han få ett bra liv när han "tagit" så många liv för andra? Det är respektlöst mot Engla och hennes familj om man tycker att han har rätt till ett bra liv. Han har inte gjort något för att förtjäna ett bra liv och att folk ska visa med mänsklighet mot honom - han ska sitta inne livstid och ALDRIG mer få sätta sin fot ute, spelar ingen roll hur mycket han ångrar sig eller nått, han får leva med konsekvenserna för det han gjort!
    Aha. Så logiken är alltså att så många som möjligt ska lida maximalt tänkbart? Engla är död. Vad hon kände är irrelevant faktiskt. Hennes föräldrar lider, onekligen, men hur kommer deras liv bli bättre av att Englas mördare riskerar att bli mördad av en arg lynchmobb? Eller att han aldrig får jobb? Att han är ensam och förstörd? Och om han inte får en chans att arbeta i samhället, att försöka göra rätt för sig, hur stora är oddsen att han lyckas hålla sig på den raka vägen tror du?

Tänk själv - ett barn som gjort fel i skolan, men som inte blir förlåten, som aldrig får komma in i gänget igen, tror du att det barnet kommer att vara snäll framöver, eller tror du att det kommer bli argt och bittert och bli ännu elakare?
  • Dorian Ertymexx
    Mammmmma skrev 2011-01-22 02:48:46 följande:
    En vettig människa här som förstår hur jag menar!!!
    Han ska lämnas utan vatten och bröd...! Englas mamma är stark som orkar leva  vidare! Jag beundrar henne stort. hade något hänt min lilla gosse hade jag aldrig klarat av det! Så stark är jag inte...

Alla människor som har gjort sådana hemska brott förtjänar inte en plats här på våran jord!
    En snattare på ICA 16 år gammal kanske lär sig av sitt misstag men dom har inte heller utsatt någon annan människas liv för fara.... Skillnad på brott och brott...
    ...tycker du ja. Att det är skillnad på brott och brott. Men varför ska just du få bestämma vilka brott som ska straffas med eviga plågor och vilka som ska förlåtas? Du vet väl att om man drar åt grymheterna för ett brott så följer alla andra brott efter, med lika grymma straff? Dessutom, vem gagnar det att samhället blir hårdare och grymmare?
  • Dorian Ertymexx
    EmilieC skrev 2011-01-22 03:04:22 följande:
    Jag håller med dig om mycket som du skrivit i den här tråden ska du veta! Visst, folk får väll kalla mig vad dom vill för det - men varför ska en människa som förgriper sig på barn dömd eller inte, ha samma rätt till ett "normalt" liv när han/hon förstört för så många andra? Det är ju inte bara barnet som skadas, det är föräldrar, släktingar, vänner och säkert även på gärningsmannens sida så lider hans familj p.g.a det han/hon gjort!

Ja Englas mamma är guld värd! Hon förtjänar bara det bästa i livet, även om det inte kommer att ge henne hennes dotter tillbaka... :(
    Jag tycker inte att det är rätt att ta någon annans människas liv, men alltså hade någon rört mitt barn då vet jag fan inte... Då hade jag nog suttit inne för mord! Och jag tror att innerst inne så tänker alla föräldrar så!

Absolut skillnad på brott och brott. Det Anders Eklund gjort, det är fan av det värsta slaget! Han ska ALDRIG sätta sin fot ute igen! ALDRIG! Och om han gör det, så får han fan skylla sig själv om han blir mördad, utstött från samhället, trakasserad o.s.v, dom konsekvenserna får han ta. Engla var en oskyldig liten flicka som hade hela livet framför sig, och han har förstört allt!!! Han förtjänar inte något annat än det värsta.
    Byt ut "förgripit sig på ett barn" med "kört över ett barn" och se om du känner exakt likadant för din retorik. Om inte, hycklar du.
  • Dorian Ertymexx
    Mammmmma skrev 2011-01-22 03:18:05 följande:
    MIN åskit är att jag tycker det är vidrigt! En läggning som är helt skadat!
    Såg en pedofildokumentär läs noga PEDOFILdokumentär här om veckan på TV:n där PEDOFILERNA själva berättar direkt från fängelset hur dom hade våldtagit och mördat barn och tänker på att få smeka,röra osv på ett barn igen. En kvinna hade gjort över 100 sexuella övergrepp på olika barn som hon själv berättade om. man fick även "vara med dom" på sina möten med psykiatrierna där dom satt och berättade vad dom hade gjort med barnen!! Och det var PEDDOSAR! Kommer inte ihåg vad den hette men tror den gick på tv4 fakta.....
    Nej jag gillar inte att peddosar vistas på ett forum där de flesta lägger upp bilder och annat på sina barn som sjuka människor sitter och suktar efter!! USCH!!!!!!
    Vadå är du pedofil eftersom du beskyddar dom så????
    Nämen vad förvånande, klassikern! Jag kan lika gärna ställa samma fråga till dig - blev du våldtagen som barn som att du hatar pedofiler så mycket? Eller, för all del, är DU pedofil som att du hatar dem så mycket? Du vet vad man säger om homofober va, kanske samma sak med pedofober? Om du försvarar muslimer, är det bara för att du själv är muslim? Om du värnar om barn, är det för att du är mentalt som ett barn? Eller kan du kanske försvara andra som inte är som du, men som baktalas, hatas och drivs med? Jag hoppas det är svar nog på din fråga.

Mhm. Och de har gjort dokumentärer om hur hemska muslimer är också, och visat de allra värsta muslimerna de kunde hitta. Vad bevisar det? Klart som tusan att det är intressantare att visa skräckbilder än att visa den stora majoriteten pedofiler som inte skadar någon. Eller att visa på att många som förgriper sig på barn INTE är pedofiler.
  • Mammmmma
    EmilieC skrev 2011-01-22 03:04:22 följande:
    Jag håller med dig om mycket som du skrivit i den här tråden ska du veta! Visst, folk får väll kalla mig vad dom vill för det - men varför ska en människa som förgriper sig på barn dömd eller inte, ha samma rätt till ett "normalt" liv när han/hon förstört för så många andra? Det är ju inte bara barnet som skadas, det är föräldrar, släktingar, vänner och säkert även på gärningsmannens sida så lider hans familj p.g.a det han/hon gjort!

Ja Englas mamma är guld värd! Hon förtjänar bara det bästa i livet, även om det inte kommer att ge henne hennes dotter tillbaka... :(
    Jag tycker inte att det är rätt att ta någon annans människas liv, men alltså hade någon rört mitt barn då vet jag fan inte... Då hade jag nog suttit inne för mord! Och jag tror att innerst inne så tänker alla föräldrar så!

Absolut skillnad på brott och brott. Det Anders Eklund gjort, det är fan av det värsta slaget! Han ska ALDRIG sätta sin fot ute igen! ALDRIG! Och om han gör det, så får han fan skylla sig själv om han blir mördad, utstött från samhället, trakasserad o.s.v, dom konsekvenserna får han ta. Engla var en oskyldig liten flicka som hade hela livet framför sig, och han har förstört allt!!! Han förtjänar inte något annat än det värsta.
    En person som förgripit sig, dödat, utnyttjat sexuellt är inte värd att andas samma luft som våra barn!
    Det kommer jag alltid stå fast vid! Och skulle någon rört mitt barn på ett olämpligt sätt så hade du och jag fått dela cell Emelie!! Och skulle även jag få skriva lagarna så hade det vart ett rättvist system där en dömd man/kvinna som har gjort något vidrigt mot barn få hängning som straff! Thats it!
    Varför vi tycker såhär Emelie kanske beror på att vi älskar våra barn över allt annat och tänker kliva över lik för att beskydda dom mot alla faror från andra människor!!
  • Mammmmma
    Dorian Ertymexx skrev 2011-01-22 03:25:43 följande:
    Nämen vad förvånande, klassikern! Jag kan lika gärna ställa samma fråga till dig - blev du våldtagen som barn som att du hatar pedofiler så mycket? Eller, för all del, är DU pedofil som att du hatar dem så mycket? Du vet vad man säger om homofober va, kanske samma sak med pedofober? Om du försvarar muslimer, är det bara för att du själv är muslim? Om du värnar om barn, är det för att du är mentalt som ett barn? Eller kan du kanske försvara andra som inte är som du, men som baktalas, hatas och drivs med? Jag hoppas det är svar nog på din fråga.

Mhm. Och de har gjort dokumentärer om hur hemska muslimer är också, och visat de allra värsta muslimerna de kunde hitta. Vad bevisar det? Klart som tusan att det är intressantare att visa skräckbilder än att visa den stora majoriteten pedofiler som inte skadar någon. Eller att visa på att många som förgriper sig på barn INTE är pedofiler.
    Du svarade aldrig på min fråga ;) Att prata bort sig tyder på skyldighet!
    Nej jag har alrig blivit utsatt för något sådant vidrigt och avskyvärt av någon annan människa men skulle jag ha blivit det så hoppas jag den männsika som skulle utsatt mig för det brinna i helvetet!
    Om du inte kan läsa så handlar den här tråden om peddosar och inte muslimer,självmordsbombare, aktivister eller djurplågare så spåra inte ur nu gubbe lilla :) Håll dig till tråden!

http://mammmmma.blogspot.com/
Svar på tråden Vill du veta om det bor en pedofil nära dig?