jovisst skrev 2011-01-25 18:26:29 följande:
Irrelevant att hon är död.....jaha men nu var det ju AE som tog livet av henne,som bestämde att hon inte skulle få leva en dag till,som dessutom tyckte att han hade rätten att våldta och misshandla henne,göra hennes sista stund til en skräck som ingen kan föreställa sig,en liten 10 årig flicka!!
Honom jämför du med ett litet barn som har gjort en "dum" grej i skolan och inte få vara med.
AE ska aldrig ut igen,han får bli hur elak han vill in i buren,för det är i en bur man har odjur som inte går att avliva!
Och ja jag tror att Englas mamma skulle må mycket ättre om hon visste att han skulle få samma benådan som han visade hennes dotter den där sista kvarten!
Men det kanske är irrelevant om ditt barn blir hans nästa offer.
Med tanke på hur många som tar livet av sig av mobbing varje år, så ja, jag jämför det med AEs handlingar mot Engla. Hon fick lida enormt i några timmar. Mobbingutsatta lider i åratal eller tiotals år.
Och ja, Engla är irrelevant. För hon är, som du också erkänner, död. Hon tycker inget längre. Och det är sorgligt, men också ett irreversibelt faktum.
Oh please, get you debate tactics out of the gutter! Jag kan ju köra exakt samma taktik. "jaha, så du tycker att mobbing är löjligt, men du kanske tycker annorlunda om du hittar ditt barn, död efter att ha hängt sig efter åttar år av mobbing i skolan!!!!!!"