• Tejj

Bildtråd för oss med BF i aug 2011

Här är en bild på vårat lilla pyre från kub/nupp i tors (v 13+ 4) såååå söt.... o så tydlig bild med armen, alla 5 fingrarna, huvud, näsa, mun o så.... mmm... är världens lyckligaste =)
  • Svar på tråden Bildtråd för oss med BF i aug 2011
  • Speck

Zilly: nej inte än. bvc sa att de lär sig att sitta före de reser sig så ja sänker när han kan sätta sig upp själv..

• ZillyChili

Ligger säkert något i det, men jag vill inte vakna av att Edvin står i sängen och tittar på mig som min kompis unge gjorde. Han var då 7,5 månad men vet inte om han kunde sätta sig upp själv. Han var ganska sen med att sitta har jag för mig, men kan blanda ihop honom med något annat barn =)

Nu är han så stadig så jag behöver ändå inte ha den så långt upp =) Var ju värre när de var små och "lealösa" 

• Ninakarolina

">

Penny tycker signe (hunden) är rolig. Underbart med skratt :)
  • Mickan

Emelie: jag fick 2 negativa test på bim +1 och bim +3. var först på bim+7 som jag fick svagt svagt positivt...

• Mickan

Familjebild från Julafton. Dean var då 4 månader... 
    Tänkte det var lite kil att se drag från både far och mor =) 

• emelielj

Mickan: mensen kom så första testet var spök, fast sist jag fick sånt test så var det med oliver! Skumt! Fast är lättad eftersom vi tänkte vänta med syskon.
    Jättefina bilder!

• Mickan

Tack!!! =)
    Skönt att det bara var spök då! Allt blir lite lättare om det blir som planerat istället för allt för tidig överaskning! 

Zilly: Kom på att Dean tror jag inte kommer sitta innan han står upp i sängen. Han börjar lixom krypa upp på min kropp och sparkar med benen för att komma över. Är superorolig att han tänker göra det i spjälsängen så vi ska också sänka den nu.

Han ligger dock i den bara på kvällen innan vi går och lägger oss...

• Kevin och Freja

Min lilla tjej i sina molnkläder :) Här är hon ca 4 månader.

Min älskade docka här strax innan 6 månader.

~* Kevin 2006-12-22 ~*~ Freja 2011-08-23 *~
  • Ninakarolina

Haha, vad söt Freja är. Och fina bilder mickan :) Dean är också sockersöt.

Svar på tråden Bildtråd för oss med BF i aug 2011