• Aprilia

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

Jag är helt fast på Tradera. Jag köper massor av nya fina kläder åt min dotter där, det finns ju så mycket där som inte går att köpa i Sverige, och märkeskläder som är svindyra här och som man får för någon hundralapp på Tradera. Jag är medeveten om att en del kläder är billiga kopior, men det gör mig inte så mycket...

Någon mer som är helt såld där ?

• Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...
  • Prozac

Hahaha...ja herreguuu va lätt man fastnar på Tradera! En till som är en periodare där..hihi..just nu har jag slitit mig ur träsket, men innan dotra kom bidde det en del handlande minst sagt!..Man kommer ju undan sååå biiilliiiggtt! Superroligt är det ju åxå! HEHE

• Cammi74

japp.
    Jag både säljer och köper under namnet nenne1969 =)

• Aprilia

Vad är det bästa fynden ni gjort då? Jag köper ju mycket till min dotter och tycker det är roligt när man kommer över nya märkeskläder billigt (säkert kopior) men vad gör det när orginalen ser likadana ut!!!

• Leeloo

Måste skryta lite här oxå, jag vann auktionen på ett par fleecebyxor åt min son för 2 (!!!!!) kr! Tradera är skitbra tycker jag!

• Tiril

ang frakt så kan man komma överrens med säljaren om den (de flesta kan man gör det med).
    jag menar 44kr i porto för 2 bodys (eller vad det var) är på tok aldeles för mkt, jag hade skickat det för 11kr.
    jag köper o säljer en hel del med, o portot är diskuterbart hos mig.
    Men det finns ju folk som skickar den högre summan om så bara man drar över 2 gram eller liknande vid vägningen mellan 2 priser.

en sak till jag irriterar mig mkt på är emballagekostnaden folk tar ut...är det rimligt att ta ut tex 4kr för en begagnad ica-kasse som omslag?
    INTE anser jag!

jag har emballagekostnaden inräknad i utropspriset, önskar fler kunde göra så så man slipper extra osynliga utgifter vid budandet.

• Tin o Trolls mamma

Älskar Tradera, men får lugna ner mig lite nu. Har kläder så att jag kan byta på Liten fem gånger om dan de första veckorna.

Ekorren.

• Flutterby

Älskar också att shoppa o fynda på Tradera. Har bl a köpt en del Bamsekläder åt lillen.

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...