• Aprilia

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

Jag är helt fast på Tradera. Jag köper massor av nya fina kläder åt min dotter där, det finns ju så mycket där som inte går att köpa i Sverige, och märkeskläder som är svindyra här och som man får för någon hundralapp på Tradera. Jag är medeveten om att en del kläder är billiga kopior, men det gör mig inte så mycket...

Någon mer som är helt såld där ?

• Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...
  • Ewis

Vad tror ni om åldern på den då?
    Är den gammal och luktar dåligt?
    Hur är det med parfymer kan dom bli gamla??

Min flaska är stor och i konservburk och inplastad!

• HaltaLotta

ewis---> Du kan säkert sälja den ändå! Skriv med det i beskrivningen bara typ" Har stått ett tag, vet ej om det påverkar doften?" så vet ju den som köper den, och kan inte säga nåt i efterhand..,....

• HaltaLotta

Förresten så fick jag hem en kjol jag köpt idag - den va SÅÅÅÅ snygg!!! Mycket snyggare än jag trott!!! Då blir man glaaaad!!!!!

• BlueBlue

Ewis, sälj den bara=) Är den oöppnad så håller den länge, länge. Jag har sålt öppnade parfymer som varit några år och alla har varit nöjda! Annars hade jag betalt tillbaka pengarna.

• Aprilia

Reima, pop, adidas, levis, ralph lauren, gap är några av de märken som jag brukar kika efter till min dotter.

• Ewis

Tack för svaren ang. parfymen.
    Ska nu lägga ut lite flickkläder (baby) och parfymen så får vi se hur det går!

• Tin o Trolls mamma

Jag har för mig att parfym härsknar eller åtminstone tappar lukt efter ett tag. Några flaskor jag har haft stående ett par år luktar annorlunda än nya flaskor med samma doft..

Men vill nån betala för dem så försök ändå.

Ekorren.

• MayaS

De finns så otroligt många skumma saker som läggs ut på tradera... så jag tycker att du ska försöka lägga ut parfymen.... även om de inte brukar hålla hur länge som helst...

Funderar... e det nån här som brukar buda på e-bay Usa??

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...