• Aprilia

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

Jag är helt fast på Tradera. Jag köper massor av nya fina kläder åt min dotter där, det finns ju så mycket där som inte går att köpa i Sverige, och märkeskläder som är svindyra här och som man får för någon hundralapp på Tradera. Jag är medeveten om att en del kläder är billiga kopior, men det gör mig inte så mycket...

Någon mer som är helt såld där ?

• Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...
  • Ewis

Vad tycker ni säljer bäst och ger mest med pengar???

Blir så förvånad iblan av vad som säljer och vad som inte säljer!
    Hur tänker ni när ni ska handla??
    Jag är ganska kräsen både när det gäller att sälja och köpa har jag insett

• Aprilia

Ewis = Kryddfrun
    Tin o Trolls mamma = FL-Ekorren
    MayaS = MayaS
    Michanna = Michanna
    Tjosan = Yohannnah

Just nu så säljer jag inte så mycket utan budar mest på barnkläder förstås

• fionis

va häftigt...Är oxå såld på tradera..:Både säljer och köper som en galning
    anne82..Tyckte jag kände igen ditt alias...Du är en gammal kund till mej såg jag
    haha

• Aprilia

Vad köper ni andra för märken på barnkläder? Vad kan vara värt att köpa begagnat? Jag hittade en jättefin pop-overall där men jag budade aldrig på den eftersom det var fel storlek, men nästa år kommer jag definitivt titta på tradera efter vinterkläder.

• BlueBlue

Prillan, vad har du för alias på Tradera? Så får jag kolla vad du har=)

Någon som har några fräscha pyjamaser i stl 62/68? Måste köpa ett gäng snart, de ska vara UTAN fot=)

Jag heter förresten Vargmåne1 på Tradera

• BlueBlue

Ewis, som jag skrev tidigare så är det väldigt lönande att säja halvfulla märkesparfymer. Helt sanslöst!

Sedan är det lönande med märkeskläder, men bara de märken som gäller just nu. Nudiejeans men inte Levis till exempel. Barnkläder lönar sig endast om det är märken som ex fix, laban, pop.

• fionis

Ja, märkeskläder går jättebra att sälja...Och kläder med bamse!!
    Flickkläder tycker jag ibland är lättare att sälja än pojkkläder...
    Ett tips är att sälja byxor ihop med matchande top/tröja...Det gör mycket.
    Sist jag la ut testade vi även gamla prydnadsaker som min stora tjej hade haft..Typ nån katt som sparbössa i porslin och nån delfin i glas och det gick jättebra oxå...
    Man kan nog sälja allt...
    Jag har även sett nån som sålde begagnade nappar och begagnade damtrosor!!!

• Mammatill2

Jag har funderat på att sälja där med men fattar inte riktigt hur jag ska gå till väga.
    Jag är medlem där så jag kan logga in.
    Men jag har läst nått om att man får betala en liten del när man får varan såld. hur går det hel till??

• HappyMum

halloj!

jag köpte 3 tröjor på tradera, och säljaren vill ha 55 kr i frakt!!! jag mailade o undrade ifall 44 kr är okej, tycker ni jag är sniken då?

jag tycker själv att 55 kr i frakt är helt galet för 3 tröjor!!! jag skulle tagit 33!!!

det är jobbigt tycker jag när säljare vill att man ska betala mycket i frakt och jag känner mig som en snåljåp om jag ber att få betala mindre, men jag handlar så himla mycket på tradera och vill inte lägga ut stora (STÖRRE) utgifter på frakten!!!

vad tycker ni? som både säljer o köper?

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...