• Aprilia

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

Jag är helt fast på Tradera. Jag köper massor av nya fina kläder åt min dotter där, det finns ju så mycket där som inte går att köpa i Sverige, och märkeskläder som är svindyra här och som man får för någon hundralapp på Tradera. Jag är medeveten om att en del kläder är billiga kopior, men det gör mig inte så mycket...

Någon mer som är helt såld där ?

• Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...
  • Aprilia

Ja visst blir det dyrt *ler* Det har kommit några paket den här veckan, men nu har jag lovat sambon att det räcker med kläder till tösen för ett tag....

• HappyMum

hihihi, här är en till som är såld på tradera!

• anne82

mmm det brukar bli mycket tradera här också hehe

• anne82

har ni märkt va osmart vissa packar så att frakten blir skit mycket?
    köpte idag 2 pyjamaser o frakten vart 44kr!!!!!!!!!

• Lenafena

Jodå tradera är kul *s*
    Fast efter förlossningen har jag inte varit inne, ska checka lite nu

Men jag köper inte kläder, letar efter andra pryttlar!

• päron

Jag måste nog in o kika på tradera som alla pratar om, är det krångligt? Måste man ha "personlig" kontakt med den man handlar av?

• greta67

Tradera är enkelt! Allt man behöver veta finns förklarat.
    Jag är också Traderaberoende.

• päron

Hur vet man vad frakten blir om det inte står i annonsen??

• Aprilia

Ja en del packar inte särskilt smart, jag har fått hämta ut paket bara för att de "rullat" ihop kläderna så det inte går in genom brevlådeinkastet hehe.

Jag har faktiskt börjat köpa en del kläder åt mig själv, men det är svårare med storlekarna då. Köper man för stort åt barnen så vet man ju iaf att de växer i det sen. Det gör man ju förhoppningsvis inte själv

• Lyckaa

Har aldrig handlat på tradra men funderar på att göra det. Är det krångligt? Hur går det till?

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...