• Aprilia

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

Jag är helt fast på Tradera. Jag köper massor av nya fina kläder åt min dotter där, det finns ju så mycket där som inte går att köpa i Sverige, och märkeskläder som är svindyra här och som man får för någon hundralapp på Tradera. Jag är medeveten om att en del kläder är billiga kopior, men det gör mig inte så mycket...

Någon mer som är helt såld där ?

• Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...
  • Lyckaa

Om man ger ett bud och man ger högst i slutet. Måste man då köpa kläderna iaf om man har ändrat sig? hehe bara en liten undran?

• Thaleia

Lyckaa:
    Ja, det måste du. Precis som säljaren måste sälja plagget. Han/hon kan inte heller ångra sig.

• päron

Om jag förstått rätt så ska köparen betala frakten men man ska ju betala till säljaren innan den skickar paketet, hur mycket vet man att frakten kostar innan man skickat?

• Sanlama

Japp. Säljer och köper på Tradera.

• HappyMum

päron, många traderare har egen våg...

• pattisza

Jo handlar också på tradera, tycker det är synd att posten skall tjäna så mycket på oss. Frakten är ofta dyrare än plagget.

• päron

happymum, oj seriöst men jag har en vanlig digital våg för mig själv om man säger där ser man ju om den väger mer än 250gr o 500gr osv, om jag skriver det lägre priset i annonsen, och sen när jag står på posten och det blir mer då betalar jag själv, då kan det inte bli något strul va? *nervös*

• päron

Kontonummer lämnar man ut via mail till köparen när auktionen är avslutad?

Jag letar på traderas hemsida men hittar inget.... Är det inte läskigt att lämna ut sitt kontonummer?

• HappyMum

päron, en liten våg kostar inte så mycket! kolla på tradera!

nej det blir knappast något strul om du lägger ut för ev extra porto kostnad själv!!! ska du börja sälja mycket tjänar du på egen våg (tror min kostade 79 kr) så du slipper extra porto utgifter. men o mdet bara är en grej eller två så kan du ju chansa! lycka till i tradera vimlet, du vet väl att man lätt blir beroende?!

• HappyMum

just ja, ja du kan lämna ut ditt kontonummer, så gör de andra!

du kan alltid gå med i payson om du är osäker, tror dock att det kostar extra.

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...