• Aprilia

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

Jag är helt fast på Tradera. Jag köper massor av nya fina kläder åt min dotter där, det finns ju så mycket där som inte går att köpa i Sverige, och märkeskläder som är svindyra här och som man får för någon hundralapp på Tradera. Jag är medeveten om att en del kläder är billiga kopior, men det gör mig inte så mycket...

Någon mer som är helt såld där ?

• Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...
  • anne82

ett tips skicka i kompostpåsar
    det är ju som kuvert men ännu bättre tjockare papper,o GRATIS hehe

• Tiril

päron och alla andra: har ni betalat för mkt i porto så skall ni ju självklart få tillbaka det som blev över...annars skall man sätta neg betyg på dem, man måste vara hård i sådana situationer.
    Finns vissa som har hur mkt negativa betyg som helst men ändå får hålla på med sina auktioner på tradera, fattar inte hur de som jobbar på tradera då tänker....

• päron

anne82 - vad är kompostpåsar???

• Cissela

Uppdatering, fick snabbt och lätt ett mail tillbaka, fick nästan halva summan tillbaka och det godtog jag såklart. Nu är jag positiv till att handla igen *ler* så nu får jag väl göra av med lite mer pengar *s*

• anne82

typ påsar som man sätter matrester i,när du sorterar avfall/sopor.

• MayaS

Cissela:

Kanon!!! Då löste sig allt till det bästa. kul när allt ordnar sig....

• HaltaLotta

jag älskar också tradera! galgo_espanol är mitt nick om nån är nyfiken, har lite ute nu faktiskt..... *smygreklam*

• anne82

men hur söker man på säljare?

• Ewis

Vad köper och säljer ni för stl. på Tradera??

Nyfiken

• anne82

nu kom jag på det,du hade så små strl.s o xs typ hihi

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...