• Aprilia

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

Jag är helt fast på Tradera. Jag köper massor av nya fina kläder åt min dotter där, det finns ju så mycket där som inte går att köpa i Sverige, och märkeskläder som är svindyra här och som man får för någon hundralapp på Tradera. Jag är medeveten om att en del kläder är billiga kopior, men det gör mig inte så mycket...

Någon mer som är helt såld där ?

• Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...
  • Diwa

ewis

törs inte svara här...men har en inbox=)

• Spegel

Jag hittade en jacka en gång på trader.. å så find en var.. men jag bestämde mig för att vänta till slutstriden för att buda.. När det är 1 minut kvar lägger jag mitt bud och vad häner?!?!? Jo internet lägger ner!! och jag missar såklart jackan... började fan grina! *asg*

• vermilion

female

hehe, känner igen det där. fast sidan låste sig för mig så jag var tvungen att starta om datorn. blä.. smells u have to take!

• Pyret82

HJÄLP!! Hur betalar jag om jag vunnit en auktion?? Kan man bara gör det via det där PAYSON? Vad är det? Kostar det att registrara sig på PAYSON och är det knöligt?? Hur rekomenderar ni att jag betalar???

• wellah

pyret82: den som har auktionen kommer mejla och berätta hur du ska betala oftast betalar man till deras bankkonto eller plusgiro....

• Ewis

Hahah ja jag har heller aldrig förstått det där med Payson

Lite nyficken mitt i packandet av massa Tradera saker.
    Är det någon som handlat av mig på Tradera??
    Undrar om jag handlat av någon av alla här??

Gud vad knäpp man kan bli av Tradera

• Pyret82

Man kanske skulle lägga in vad man heter i den här tråden? =)

Har inga auktioner ute men kikar runt.. Heter: erikoveira

Ni??

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...