• Aprilia

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

Jag är helt fast på Tradera. Jag köper massor av nya fina kläder åt min dotter där, det finns ju så mycket där som inte går att köpa i Sverige, och märkeskläder som är svindyra här och som man får för någon hundralapp på Tradera. Jag är medeveten om att en del kläder är billiga kopior, men det gör mig inte så mycket...

Någon mer som är helt såld där ?

• Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...
  • Michanna

Pyret82.. Man får inte lägga in sina nick här tyvärr. MEn skriv nicket i din presentation eller lägg upp en länk via dina länkar.. Det får man tydlgien göra...

• vermilion

Precis, vi har fått tillsägelse att inte nämna våra nick här.
    Men dom flesta har nog skrivit sitt i presentationen..

• Kajsan

tiril

För att ingen hämtar sängen på plats.
    Då måste vi bära den ner för 3 trappor och sedan hyra släp för att forsla iväg den.
    Då är det bättre att sälja den för 1 kr

• Tin o Trolls mamma

Jag har både mitt nick och länk till mina auktioner i presentationen. Det borde väl vara ok eller?

Ekorren.

• jobrika

Hur söker man på en säljare på tradera??? Det har jag aldrig listat ut...

• versan

Gå under knappen SÖK och längst till vänster finns det en rad där det står säljare klicka där och sedan på Alias börjar med:
    Fyll i namn så kommer du till säljarens omdömen och där kan du kolla på säljarens auktioner.

• Pyret82

Lejån--> Har kikat =) *snabb*

Jo frästen!! Jag har fyndat. en body, ett par långkallingar och en långärmad tröja i aprikos/vit randigt (P.O.P) För 140kr. Bra tycker jag!?
    FRÅGA: Vad tror ni jag kommer få betala i frakt för dessa 3 plagg???

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...