• Aprilia

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

Jag är helt fast på Tradera. Jag köper massor av nya fina kläder åt min dotter där, det finns ju så mycket där som inte går att köpa i Sverige, och märkeskläder som är svindyra här och som man får för någon hundralapp på Tradera. Jag är medeveten om att en del kläder är billiga kopior, men det gör mig inte så mycket...

Någon mer som är helt såld där ?

• Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...
  • MayaS

Ops... skulle aldrig vågat att bjuda på nått sånt själv... är juh att säga "lura mig"... jaja..

Tror nog att det ska betalas via payson med garanti... alltså pengarna släpps inte förrens köparen godkänt varan.

• septbebis

Jag, personen hade ju inga köpta varor tidigare. Jag har nog gått på för många blåsningar från "nollköpare" så jag är ju tveksam till att personen kommer att betala.... Spec. när summan är på så pass mkt...

• Änglatuss

jisses vilken klocka
    jag skulle begära en postväxel nästan

• Lejån

Ekorrfamiljen,
    ja det beror väl på vad man tycker men jag tycker ju att jeans funkar till både tjejer och killar. Det är ju inga motiv på dem eller så. Förutom märke på baksidan där det står LOGG.

om du vill se kort så kan du väl PM:a din mail till mig så kan jag skicka.

• Felicia6

hmm, jag tycker det är lite dumt att ni pratar så om folk som har 0.. Tänk på att ni ALLA har varit i den sitsen att ni haft 0 omdömen.. Alla börjar på 0..

• Pockadockan

jag är fortfarande på o Har inte fått nått omdöme på tröjan jag köpte... jag betalde in pengar efter en timme typ och tyckte jag var jätteduktig, + att jag nu har lämnat omdöme på henne. Tråkigt...

• FruCissy

Ang omdömen, lämnar ni det varje gång ni köper ?? Och lämnar säljaren alltid om köparen ?

• Felicia6

FrökenW, ja, det är trist det där..
    Jag ger alltid omdömen till folk, men inte alltid jag får

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...