• Aprilia

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

Jag är helt fast på Tradera. Jag köper massor av nya fina kläder åt min dotter där, det finns ju så mycket där som inte går att köpa i Sverige, och märkeskläder som är svindyra här och som man får för någon hundralapp på Tradera. Jag är medeveten om att en del kläder är billiga kopior, men det gör mig inte så mycket...

Någon mer som är helt såld där ?

• Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...
  • septbebis

Om jag ska köpa frimärken här i min närbutik så kostar ett 5,50-kronors frimärke 6 kr! Nån som vet om de får göra så? Jag blir irriterad på att de gör så, för jag har ingen lust att betala den där extra 50-öringen.

• MayaS

Nej så får de inte göra vad jag vet... ett frimärke kostar 5.50 inte mer eller mindre... i en närbutik så köper de frimärkerna av psoten men får räkna bort momsen som alla andra... tror verkligen inte att detta är lagligt att göra på så sätt att höja med 50 öre... även detta skulle jag frågat om på posten..

• septbebis

MayaS: Ahaaa. Tror att jag ska maila posten och höra efter.

• Änglatuss

lejån

ja de kan jag kanske göra
    men aldrig innan *hehe*

• Änglatuss

jag har stor budgivning på specialutgåvan av skönheten och odjuret, kul hur se hur 2 personer kämpar *hihi*

• Ekorrfamiljen

Oh, my god! En nolla i omdöme och så har hon bjudit 15 ooo.

Hur går det ja? Det blir väl PayPal eller vad det nu heter, där man inte får pengarna förrän köparen fått varan...

• Avelyn

Oj för att köpa något så dyrt... ( angående länken ovan )

Jo det stämmer ju att de har två veckor på sig att skicka varan man köper. Men då tycker man ju att människan kan svara på mail och säga " Jag har fått dina pengar. Postar varan om ett par dagar jag har inte tid nu. " Skulle självklart förstå. Men när människan inte svarar på mail efter att man satt in pengar undrar man ju. Ringt har jag ej. Törs inte.. haha.. är en fegis. Min sambo ska ringa för min räkning i kväll. Tackar för tipsen!

• septbebis

Jisses!

Undra förresten hur mkt Tradera får i provision för den klockan?

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...