• Aprilia

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

Jag är helt fast på Tradera. Jag köper massor av nya fina kläder åt min dotter där, det finns ju så mycket där som inte går att köpa i Sverige, och märkeskläder som är svindyra här och som man får för någon hundralapp på Tradera. Jag är medeveten om att en del kläder är billiga kopior, men det gör mig inte så mycket...

Någon mer som är helt såld där ?

• Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...
  • Ewis

Usch vad besviken jag är idag, fick ett paket som jag väntat i flera dagar på och när jag slet upp det så visar det sig att kläderna är mer åt det dåliag hållet än i bra skick.....
    En boddy/klänning som det stod "Nyskick " på som hade båden en blekt fläck och en smutsfläck på magen grrrrr
    Dom andra kläderna var inte heller i fint skick som det stod i beskrivningen, jag som verkligen budade högt mot en annan för kläderna såg så fina ut på bild grrrrr

Jag ska skriva ett mail i morgon och påpeka bla fläckarna, inget är ju egentligen fel så jag vill inte ge negativt men ändå påpeka att det inte var i belåtenhet.
    Denna säljare har Jätte många possitiva omdömmen och bara 1 neg så jag trodde verkligen på denna säljare.
    Hon var även dålig att höra av sig och sen leverans av varorna

• Lejån

Ewis,
    visst är det tråkigt!! Jag köpte också ett set en gång som var i "nyskick". Ja om det var nyskick så vet inte jag var hon handlar sina kläder... Det hängde lösa trådar och sömmarna var alldeles rispiga.

• Selmas

Jag har oxå klagatpå en leverans & ag fickpengar tillbaka iställetefter mailkontakt som va bra såvisst blev det ett positivt omdömejag gav iallafall,men kläderna va lite synd att de såg finare ut än vad de egentligen va i verkligheten.

• Pyssilullan

Packat hela kvällen nu Äntligen klart!!

Har ett par superfina Täckbyxor från POP ute nu, men ingen bjuder på dom...
    Är inte det konstigt...
    Dom ser helt nya ut...!!

• Kajsan

Jag la ut paketet för 179 kr, har redan fått ett bud.
    Förhoppningsvis går det upp lite det är ju 14 dagar kvar!

• septbebis

Alla ni som är "nollare"... det är nog bara jag som är lite negativ för tillfället. För det är så att jag sålt 3 st kläder som inte blivit betalda ännu och denna köpare är en "nollare". Inte första ggn jag råkar ut för såna personer. Det händer dessvärre allt för ofta.

• sleeping sun

Jag gillar också tradera. ropade precis in ett spjälskydd för 100 kr bild finns i mitt galleri.

• sleeping sun

septbebis: vad menar du med nollare?

• septbebis

sleeping sun: Såna personer som har noll omdöme/betyg.

• Pyret82

1. Kan man ångra ett bud man lagt?

2. Kan man maila säljaren om det är något man veeerkligen vill ha och föreslå ett fast pris eller stider det mot regler?

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...