• Aprilia

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

Jag är helt fast på Tradera. Jag köper massor av nya fina kläder åt min dotter där, det finns ju så mycket där som inte går att köpa i Sverige, och märkeskläder som är svindyra här och som man får för någon hundralapp på Tradera. Jag är medeveten om att en del kläder är billiga kopior, men det gör mig inte så mycket...

Någon mer som är helt såld där ?

• Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...
  • sleeping sun

Pyret82 Man kan inte ångra ett bud.
    Man kan maila säljaren men får inte göra upp någon affär utanför auktionen.

• Felicia6

Jag måste POÄNGTERA!

Snälla skriv era nick på tradera i era presentationer!!

Jag är supernyfiken på flera av er, men då jag går in i era presentationer hittar jag nada om va ni heter på tradera

• Michanna

Ångra bud kan man inte göra emn man kan lägga ett lägre bud slutbud. ( och då hoppas att det budet blir överbjudet.. )

För att sälja bättre så finns det bla listor på andra ställen som är just för traderare.. Man lägger då ut att man har nya auktioner mm..
    Har sålt bättre sedan jag gick med sådana listor..
    Just nu har jag ingen direkt ork att lägga upp saker.. MEn ska ta tag i det nästa vecka hade jag tänkt.. HAr några auktioner som går ut idag.. Varav en som jag nästan skäms för vilket pris den gått upp till...

• R Mutt

Jag köper en hel del på Tradera men säljer mest.

Framför allt säljer jag märkeskläder till baby och barn, men även vuxenkläder och leksaker ibland.

Ska skriva in mitt tradera id i presentationen

• Ewis

Kajsan;
    Oj 14 dagar kvar..., hur lånmga auktioner brukar du ha?
    Tycker du att det är bra med Långa auktioner?

Själv föredrar jag auktioner som är ca 5 dagar när jag säljer.
    Jag budar aldrig på auktioner som är i ex. 14 dagar, kommer jag i håg dom så budar jag siata dagen men tyvärr så glömmer jag oftast bort att buda .

Hur gör och tycker Ni andra om auktionernas längd?????

Septbebis;
    Tror du att det har att göra med att dom är förstagångsköpare bara för att det strular....
    Visst så kan fallet vara men jag tror snarare att det handlar om att dom inte vet hur dom ska göra, behöver kanske lite mera information hur dom skå gå tillväga??
    ALLA är ju "nollor" någon gång
    Synd att det strular för dig!!

För mig har det funkat alla gånger med några få strulmoment som snabbt varit lösta Men nu är jag besviken på en säljare grrrrrr

• R Mutt

Jag anpassar längden på auktionerna till datumen. Auktioner som går ut veckorna runt barnbidrag/lön säljer alltid bäst. Lägger jag ut auktioner mitt i månaden gör jag dem långa så att de slutar vid barnbidraget.

• Avelyn

Har lyssnat och lärt.. har lagt ut tradera nick i presentationen med andra ord Köper mest och säljer litet litet bara..

• Pockadockan

Lägger in min tradera-nick i presentation med

Jag budade och vann nyss på ett par name-it jeans. 17 kronor

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...