• Aprilia

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

Jag är helt fast på Tradera. Jag köper massor av nya fina kläder åt min dotter där, det finns ju så mycket där som inte går att köpa i Sverige, och märkeskläder som är svindyra här och som man får för någon hundralapp på Tradera. Jag är medeveten om att en del kläder är billiga kopior, men det gör mig inte så mycket...

Någon mer som är helt såld där ?

• Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...
  • Spegel

Alltså jag fattar inte betalningen till tradera. Det ligger nån sorts faktura på min sida men när jag trycker på obetalda så finns det ingen där?? fattar noll kokosboll...

• Diwa

fakturan ska betalas senast den sista denna månad...

om ni klickar på obetalda så finns det en list längst ner där det står datum, fakturanummer(klickbar) osv

det kan ta fem dar innan de ser betalning så dröj inte till den sista med att betala...

dessutom får man en mailkopia...har ni inte fått den kolla spamfiltret

• jiline

Kan man inte få någon specifikation på vad det är man betalar på fakturan? Fick också en idag.. men jag trodde inte att jag hade kommit upp i så mycket som det var

• Felicia6

jiline, jag brukar kolla under pågående fakturor lr vad tusan det står
    Innan själva avgiften hunnit bli faktura.. och då så står det då specificerat

• Felicia6

KOllade nu.. gå in på ditt tradera.. under fakturor tar du och klickar på obetalda.. och sen på numret på fakturan.. där står det specificerat

• jiline

Ok tack Felicia. Det var det värsta vad det drar iväg.. men jag e glad, sålde min pop overall för 206 kr!!

• Gnap

Här är en till Traderare som just har hittat den här tråden.
    Ni som säljer o väger grejerna hemma, vad har ni för våg? Börjar bli lagom trött på att behöva åka till posten o kolla frakten då jag bor landet. Kan man använda en vanlig hushållsvåg eller är dom inte precisa nog? Såg en brevvåg på Jula men den kostade ju typ 300kr vilket känns lite overkill.

• Pockadockan

ett kuddfodral som är 60*47 cm ungefär, vad kan det kosta i frakt? tänkte packa i påse...

• Diwa

beror på materialet fröken W

jag har en simpel hushållsvåg den är itne ens digital fast jag vill ha en sån(tror jag)

men förmodligen är denna våg billigare för mina köpare

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...